مرور Volume 13, Issue 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان
(Tehran, Kharazmi University, 2010-03-01)هدف از انجام این مطالعه بررسی تاثیر یادگیری توأم با همکاری بر یادگیری کلی و انگیزه زبان آموزانbrایرانی بوده است. به منظور دستیابی به هدف این تحقیق، 56 نفر از زبان آموزان آموزشگاه زبان صبا درbrانتخاب شده PET تهران از میان ...
-
ESP نقش زبان مادری در آموزش زبان نیمه تخصصی
(Tehran, Kharazmi University, 2010-03-01)در این مقاله موضوع بحث انگیز عدم به کارگیری زبان مادری فراگیران در کلاسهای آموزش زبان نیمهbrتخصصی مورد بررسی قرار گرفته است. در انجام این تحقیق از روشهای جمع آوری اطلاعات از قبیل :brیا به عبارت دیگر « زبان برای اهداف ویژه ...
-
ای تی اس : روشی پویا برای آموزش زبان انگلیسی
(Tehran, Kharazmi University, 2010-03-01)نشستن در کلاس درس برای مدتی نسبتاً طولانی، گوش دادن به معلم و دیگر فراگیران و بعضاً پاسخ دادنbrبه برخی از سوال ها روش متداولی است که در کلاس های آموزش زبان انگلیسی اتفاق می افتد. روش ایbrتی اس در بر گیرنده یک سالن بزرگ با ...
-
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی
(Tehran, Kharazmi University, 2010-03-01)پژوهش حاضر دو هدف زیر را بررسی میکند: ( 1) آیا لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی ایران بهنسبت کمیت و کیفیت دانش لغوی آنان رشد میکند؟ ( 2) در صورت مثبت بودن جواب سؤال فوق، آیااین روند رشد در سطوح مختلف دانش زبانی اتفاق ...
-
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش
(Tehran, Kharazmi University, 2010-03-01)خود آزمایی و همتا آزمایی دو روش تحقق اهداف سنجش آموزشی و آموزش آموزنده محورbrهستند.اگرچه بحثهای موافق بسیاری در مورد مزایای این دو روش وجود دارد، اما خود آزمایی و همتاbrآزمایی آنقدر که باید فعالیتهای متداولی در محیطهای ...



