ای تی اس : روشی پویا برای آموزش زبان انگلیسی
(ندگان)پدیدآور
صادقی, آرام رضانوع مدرک
Textپژوهشي
زبان مدرک
فارسیچکیده
نشستن در کلاس درس برای مدتی نسبتاً طولانی، گوش دادن به معلم و دیگر فراگیران و بعضاً پاسخ دادنbrبه برخی از سوال ها روش متداولی است که در کلاس های آموزش زبان انگلیسی اتفاق می افتد. روش ایbrتی اس در بر گیرنده یک سالن بزرگ با دست کم 3 سایت یادگیری زبان است که در آن موقعییت هایbrزبانی در محیط فیزیکی شبیه سازی شده است. این روش از طریق ایجاد موقییت های واقعی به طور جالبbrو مهیجی فراگیران را درگیر ایفای نقش می نماد. در این تحقیق پس از توصیف روش ای تی اس براساسbrمدل آنتونی (ریچارد و راجرز ، 2001 ) ، در یک بررسی تجربی کارآیی آن مورد بررسی قرار گرفت .brبرای انجام این پژوهش 34 آزموده از دانشجویان گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه سمنان در 2 کلاسbrگفت و شنود مورد بررسی قرار گرفتند . پس از گذشت 10 جلسه آموزش نتیجه آزمون تی ، کارآمدیbrقابل توجه این روش را اثبات کرد . علاوه بر این آزمون میزان رضایت مندی فراگیران از اجزاء گوناگونbrاین روش از طریق یک پرسشنامه مورد سوال قرار گرفت که نتیجه آن رضایت مندی قابل ملاحظه ای تیbrاس را نشان میداد .
کلید واژگان
زبان انگلیسییادگیری
شبیه سازی
محیط فیزیکی
ایفای نقش
دانشگاه سمنان
مکالمه
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2010-03-011388-12-10




