مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بهینهسازی طراحی چندموضوعی حامل انسان با استفاده از روش همه در یک مرحله و الگوریتم شبیهسازی سرد شدن
(دانشگاه صنعتی مالک اشترMalek ashtar University of Technology, 2014-02-20)طراحی بهینه چندموضوعی یکی از روشهای جدید طراحی با قابلیت حل مسائل پیچیده با فضای طراحی بزرگ از جمله مسائل هوافضایی است. هدف از این پژوهش بهینهسازی طراحی مفهومی یک حامل انسان دو مرحلهای با بوسترهای جانبی با استفاده از ...
-
طراحی سیستم ناوبری برای یک هواپیمای بدون سرنشین مجهز به سنسور زاویهسنج
(دانشگاه صنعتی مالک اشترMalek ashtar University of Technology, 2014-02-20)در این مقاله از الگوریتم «موقعیتیابی و ترسیم نقشه بهصورت همزمان» برای ناوبری یک هواپیمای بدون سرنشین استفاده شده است. از یک سنسور زاویهسنج (مانند دوربین تکرنگ) برای مشاهده عوارض موجود بر روی زمین استفاده میشود که زوایه ...
-
تاثیر زاویه کایرال بر خواص مکانیکی نانولولههای کربنی تکدیواره
(دانشگاه صنعتی مالک اشترMalek ashtar University of Technology, 2014-02-20)نانولولههای کربنی، آلوتروپهایی از کربن با ویژگیهای منحصر به فرد هستند. ساختار هر نانولوله با برداری به نام بردار کایرال توصیف میشود. در این مقاله، با دریافت طول نانولوله و دو مقدار ورودی m و n برای معرفی بردار کایرال ...
-
بررسی تجربی اثر نرخ کرنش بر تغییر شکل و شکست پوستههای جدار نازک فلزی تحت بارگذاری انفجاری
(دانشگاه صنعتی مالک اشترMalek ashtar University of Technology, 2014-02-20)دراین مقاله بررسی تجربی رفتار سازههای جدار نازک حامل مواد منفجره، مد نظر قرار گرفته است، مهمترین بخش از پژوهش حاضر، تعیین اثر نرخ کرنش بر محدوده 4-10 تا 5+10 (S-1) ، بر روی حداکثر تغییر ...
-
کاربرد الگوریتم ژنتیک در طراحی و بهینهیابی پارامترهای کنترلکننده فازی تناسبی - مشتقی (جهت تنظیم سوخت موتور توربوجت)
(دانشگاه صنعتی مالک اشترMalek ashtar University of Technology, 2014-02-20)در این مقاله با بهکارگیری الگوریتم ژنتیک، به طراحی و بهینهیابی کنترلکننده فازی تناسبی - مشتقی جهت تنظیم سوخت موتور توربوجت پرداخته شده است. در ابتدا با بهرهگیری از روش مدلسازی وینرمدلی با ساختار بلوکی جهت شبیهسازی ...
-
مطالعه تجربی وابستگی سرعت صوت پیشرانه جامد به فشار به روش التراسونیک
(دانشگاه صنعتی مالک اشترMalek ashtar University of Technology, 2014-02-20)بهمنظور دستیابی به نتایج دقیق نرخ سوزش پیشرانه جامد بهروش التراسونیک، باید روابط وابستگی به فشار سرعت صوت نمونهآزمایشی، در الگوریتمهای تعیین ضخامت لحظهای اعمال گردد. در این مقاله ضمن ارائه پیشینهجامعی بر روش ...



