دوره 9, شماره 27
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
تأملی بر جنبه انسانی برند: بررسی تاثیر شخصیت برند سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران بر رضایت سرمایه های انسانی (موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2015-03-21)رقابت فزاینده بین شرکت ها و سازمان ها و ناهمسانی شرایط استخدامی، جذب و نگهداشت سرمایههای انسانی را با دشواری مواجه ساخته است. شکلدهی به برند متمایز کارفرما، یکی از راهکارهای دستیابی به نیروی انسانی منحصر به فرد و حفظ ...
 
- 
تأثیر نوآوری باز و ناپایداری های فن آورانه برعملکرد نوآوری در راستای کسب مزیت رقابتی در شرکت های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک علم وفن آوری شیخ بهایی واقع در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان) (موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2015-03-21)محقّقان مختلفی پارادایم نوین نوآوری باز را به دو بُعد وارد شونده و خارج شونده ، تقسیم کردهاند. هدف این پژوهش در مرحله اول، بررسی تاثیر مستقیم هر یک از این ابعاد بر عملکرد نوآوری شرکتهای دانش بنیان است. در مرحلهی بعد ...
 
- 
ارایه الگوی مدیریت دانش در شرکت های سرمایه گذاری مشترک (نمونه موردی: شرکتسرمایه گذاری مشترک ایرانی فعال در حوزه فن آوری اطلاعات) (موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2015-03-21)نگاهی به پژوهشهای انجام شده دربارهی عوامل انگیزشیِ تشکیل شرکتهای سرمایهگذاری مشترک نشان میدهد که یکی از انگیزه-های اصلی همکاری شرکتهای والد در تاسیسایننوع از شرکتها، بهرهمندی از منابع اطلاعاتی و دانشیشرکتهایو ...
 
- 
توسعه الگویی برای انتخاب روش مناسب انتقال فن آوری (مطالعه موردی: فن آوری ساخت و کاربرد تجهیزات فن آوری نانو در ایران) (موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2015-03-21)همگام شدن با تغییرات فنآورانه در عرصه بینالمللی برای کشورهای درحال توسعه همچون ایران، نیازمند افزایش توانمندی داخلی در زمینه فنآوریهای نوین پیشرفته است. اما، لزوم دستیابی سریع بهدلیل دوره عمر کوتاه این فنآوریها، ...
 
- 
شناسایی و رتبهبندی مولفه های موثر در ارزیابی عملکرد دانش گران شرکت های دانشبنیان (مطالعه موردی: یک شرکتICT) (موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2015-03-21)امروزه اهمیت سازمانهای دانشبنیان، با توجه به جایگاه راهبردی آن ها بهعنوان یکی از عناصر مهم اقتصاد مقاومتی و نقش اساسی آنها در رفع نیازهایکشور در شرایط تحریم، بسیار افزایش یافته است.در این میان، با توجه به منحصربهفرد ...
 
- 
طراحی الگوی سنجش و بهبود رضایت مشتریان برای سازمانهای با محصولات پیچیده و فنآوری پیشرفته (موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2015-03-21)در محیط کسب و کار پویای امروز، رضایت مشتری عامل اصلی و مهم در بقا و رشد هر سازمان از صنعت، دانشگاه یا موسسههای تحقیق و توسعه است. با سنجش رضایت مشتری، سازمانها قادر به گرفتن شاخصی از چگونگی موفقیت عملی آنها در ارایه ...
 
- 
چگونگی ظهور مسایل راهبردی در دستور کار تصمیم گیرندگان کلیدی سازمان (موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2015-03-21)این پژوهش در پاسخ به این سوال که چرا برخی مسایل در سازمان مورد توجه قرار میگیرند در حالیکه مسایل دیگری هستند که نادیده انگاشته می شوند و یا این که بر اساس چه فرآیندی، مسایل پیرامون مدیران ارشد برای آنها، استراتژیک میشود، ...
 



