مرور دوره 1395, شماره 14 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارتباط بین استرس روانی- اجتماعی، هویت فردی و خودکارآمدی با احساس امنیت اجتماعی در بین دانش آموزان دختر
(فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری, 2016-06-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط بین استرس روانی- اجتماعی، هویت فردی و خودکارآمدی با احساس امنیت اجتماعی در بین دانشآموزان دختر متوسطه دوره اول شهر شهرکرد انجام شده است. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری ...
-
بررسی تاثیر ازدواج و روابط زوجین در پیشگیری از جرم در استان چهارمحال و بختیاری
(فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری, 2016-06-21)پژوهش حاضر به منظور بررسی تأثیر ازدواج و روابط زوجین در پیشگیری از جرم در استان چهارمحال و بختیاری در سال 1395 انجام شده است. روش پژوهش توصیفی - همبستگی و جامعه آماری شامل مراجعه کنندگان به مراکز مشاوره در استان چهارمحال ...
-
بررسی رابطه نیازهای اساسی روانشناختی با گرایش به رفتارهای پرخطر
(فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری, 2016-06-21)پژوهش حاضر با هدف شناسایی علل روانشناختی گرایش نوجوانان به رفتارهای پرخطر و راهکارهای پیشگیری از آن انجام شده است. جامعةآماری پژوهش شامل تمامی دانشآموزان سال دوم متوسطه شهر شهرکرد و نمونه آماری تعداد 260 نفر با روش نمونهگیری ...
-
بررسی میزان توجه به مؤلفههای تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره متوسطه دوم شهرکرد
(فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری, 2016-06-21)این پژوهش با هدف تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظرتوجه به مؤلفههای تربیت شهروندی انجام شده است. بدین منظور مؤلفههای مسئولیت پذیری، مشارکت فعال، قانونمداری، وطن دوستی و تفکر برای بررسی انتخاب شدند. روش تحقیق توصیفی ...
-
تأثیر مهارت های ارتباطی فرماندهان بر ارتقاء انضباط معنوی کارکنان
(فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری, 2016-06-21)این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مهارتهای ارتباطی فرماندهان بر ارتقاء انضباط معنوی کارکنان انتظامی شهرستان شهرکرد انجام گردید. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی و جامعه آماری آن تمامی کارکنان کلانتریها و ...
-
نظارت بر شبکههای اجتماعی مبتنی بر رویکرد پیشگیری وضعی
(فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری, 2016-06-21)هدف این پژوهش، نظارت بر شبکههای اجتماعی مبتنی بر رویکرد پیشگیری وضعی است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نوع پیمایشی است. روش جمعآوری دادهها به صورت کتابخانهای و میدانی است. دادههای مورد نیاز به وسیله پرسشنامه ...



