دوره 5, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
طراحی و اعتبارسنجی الگوی نگرش مصرفکنندگان خودروهای لوکس خارجی با رویکرد تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری (دانشگاه تبریز, 2022-09-23)بازار خودروهای لوکس یکی از حوزههای تجاری است که تراکنش مالی بسیار زیادی دارد بنابراین رقابت در این صنعت را بسیار جذاب کرده است. از سوی دیگر قواعد حاکم بر خرید و فروش خودروهای لوکس با سایر کالاها و خدمات متفاوت است. در این ...
 
- 
واکاوی تأثیر کووید-19 بر زنجیره تامین شرکتهای تجارت الکترونیک (دانشگاه تبریز, 2022-09-23)هدف این مطالعه بررسی تأثیر کووید-19 بر استحکام، تابآوری و پایداری زنجیره تامین شرکتهای تجارت الکترونیک است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر گردآوری دادهها، توصیفی از نوع پیمایشی است که با روش مقطعی انجام شده است. ...
 
- 
تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) (دانشگاه تبریز, 2022-09-23)این تحقیق با هدف بررسی تاثیر تاییدیههای سازمانهای تخصصی و قابل اعتماد بر ارزش درک شده و وفاداری مشتریان با توجه به نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی در بین مشتریان تجهیزات دندانپزشکی خارجی انجام گرفت. این تحقیق از نظر هدف ...
 
- 
ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکتهای صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک (دانشگاه تبریز, 2022-09-23)باوجود افزایش شمار شرکتهای صادرات صنایع غذایی در استان کرمانشاه ایران، نیازمندیهای اساسی این شرکتها بهطور کامل مورد توجه قرار نگرفته و دستاندرکاران فضای کسبوکار پرریسکی را شاهد هستند. در این راستا ضرورت ارائه مدلی ...
 
- 
نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و همآفرینی ارزش (دانشگاه تبریز, 2022-09-23)هدف از این پژوهش مطالعه و بررسی تأثیر گرایش به کارآفرینی اجتماعی بر توسعه بازارگرایی و همآفرینی ارزش است. تحقیق حاضر بر اساس هدف یک تحقیق کاربردی و همچنین بر اساس چگونگی به دست آوردن دادههای مورد نیاز، از نوع تحقیقات ...
 
- 
طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم (دانشگاه تبریز, 2022-09-23)جهانیشدن، با مفهوم همگنسازی کسبوکار در مقیاس جهانی، به عنوان یک پدیده مهم در نظر گرفته شده است. در عصر جهانیشدن، کشورها بیش از هر زمان دیگری از نظر اقتصادی با یکدیگر مرتبط هستند. مشارکت در فعالیتهای بازاریابی بینالمللی ...
 
- 
طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرفکننده در بازار لوازم خانگی (دانشگاه تبریز, 2022-09-23)هدف پژوهش حاضر طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرفکننده در بازار لوازم خانگی میباشد. این پژوهش با روش کیفی و رویکرد اکتشافی و با استفاده از روش نظریه داده بنیاد انجام شد. جامعه پژوهش موردنظر فعالان و کارشناسان ...
 
- 
نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (دانشگاه تبریز, 2022-09-23)هدف: صادرات یکی از معیارهای کلیدی برای بینالمللی شدن شرکتها در کسبوکارهای مختلف است که نقش بسیار مهمی در حیات شرکتها دارد. از سوی دیگر، پیچیده شدن شرایط و رقابتی شدن بازارها، شرکتها را برای بهرهبرداری از قابلیتهای ...
 
- 
تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزشگذاری شرکتهای نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بینالملل (دانشگاه تبریز, 2022-09-23)استفاده از یک الگوی مناسب ارزشگذاری در راستای تأمین مالی و جذب سرمایه شرکتهای نوپا بهمنظور توسعه کسبوکار و ورود موفق به بازارهای داخلی و بینالمللی امری ضروری است. هدف پژوهش شناسایی عوامل مؤثر و تعیین میزان اهمیت و ...
 
- 
بررسی نقش رویکردهای سیاسی بینالمللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) (دانشگاه تبریز, 2022-09-23)رویکردهای سیاسی بینالمللی همواره یکی از مقولههای مهم و قابل توجه در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته میباشد. صنعت نفت از صنایع مهم در کشور ما میباشد که نقش رویکردهای سیاسی بینالمللی در آن دارای اهمیت بسیار بوده است ...
 



