مرور دوره 13, شماره 1 بر اساس موضوع "مصرف رسانه"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
رابطه سرمایه اجتماعی، فرهنگی و رسانه ها با میزان گرایش مردم به مصرف مواد غذایی محلی
(اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی, 2018-11-22)مصرف محلی یا گرایش به مصرف محصولات تولیدی خارج از روال متعارف تولید انبوه، باوجود وفوری و دسترسی راحت به کالاهای صنعتی، یک پدیده جدید درحوزه ی مطالعات مصرف می باشد. این پدیده می تواند دلایل متعدد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ...



