دوره 13, شماره 51
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)هدف این پژوهش بازکاوی و رتبهبندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکتهای دانشبنیان میباشد. روش توصیفی/پیمایشی با رویکرد کمی است. جامعه آماری مدیران شرکتهای دانشبنیان به تعداد 155نفر میباشند، که با استفاده از روش نمونهگیری ...
-
بررسی تأثیر ارزش ادراکشده بر بازاریابی دهانبهدهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر ارزش ادراکشده بر بازاریابی دهانبهدهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری دادهها توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه ...
-
ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)پژوهش حاضر به شناسایی مولفه ها و شاخص های موثر برای ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس پرداخته است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف جز پژوهش های کاربردی و از لحاظ ماهیت، توصیفی- پیمایشی است. ابزار جمع آوری داده ها، ...
-
نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)هدف پژوهش حاضر، نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد مشتریان می باشد.روش تحقیق به لحاظ ماهیت از نوع پیمایشی و از حیث هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش را مشتریان شعب ...
-
عنوان:بررسی تأثیر غذایقومی، بازاریابیقومی وفرهنگپذیری برروی گردشگرانخارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران).
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)رشد فزاینده تجارتجهانی، زمینه را برای بازاریابیقومی، مهاجرت و گردشگری فراهم کردهاست؛ و پتانسیل کشورایران با داشتن قومیتهای متنوع و گوناگون دراین زمینه مهم اسـت و نیاز به بررسی عوامل مؤثر بر روی گردشگران خارجی را دارد. ...
-
تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)هدف این مقاله تدوین مدل راهبردی جهت رابطه دانشگاه و"صنعت"با هدف جذب دانشجو می باشد.روش پژوهش آمیخته از نوع اکتشافی بود.جامعه آماری دربخش کیفی شامل سه 20 نفر ازسه گروه1)خبرگان صنعتی؛بهعنوان نمایندۀ بخش صنعت2)مدیران و ...
-
ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)هدف این پژوهش، ارائه ی مدلی برای ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی ( IMC ) می باشد. پژوهش حاضر با رویکرد کیفی و روش گراندد تئوری انجام شده است. ابزار استفاده شده برای گردآوری داده ها، مصاحبه بوده است. نمونه گیری از روش نمونه ...
-
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرفکننده از طریق رسانههای اجتماعی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)امروزه رسانههای اجتماعی به یک مهارت جدید و مهم برای همه، تبدیل شده است. دسترسی میلیون-ها کاربر به رسانهها باعث شده تا این رسانهها در کانون توجه جوامع مدرن و شرکتهای تجاری قرار گیرند و از محبوبیت قابل توجهی برخوردار ...
-
بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)در این مقاله تحقیق به بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) پرداخته شد بجامعه آماری مورد مطالعه این پژوهش شامل کشورهای اسلامی و ...
-
مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقهبندی شاخصهای مدیریت بازاریابی داخل سازمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)پژوهش حاضر به منظور پیادهسازی عملکرد و توانایی بازاریابی داخل بر پیامدهای سازمانی و شغلی در شرکت تولیدات صنایع توسعه دیجیتال (سهامی خاص)، با هدف شناسایی عوامل محیطی و موثر، نقاط قوت و ضعف داخلی سازمان میباشد. در این راستا ...
-
تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)نگرانی های اجتماعی ، خواسته مشتریان و فشار مقررات دولتی باعث نگرش سازمانها به مسائل زیست محیطی شده و نگاه سبز به مسائل مدیریتی هم بدین منظور است. مدیریت سبز منابع انسانی و زنجیره تامین از موضوعات مهم مدیریتی هستند . سبز ...
-
بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)در دنیای رقابتی امروز، سازمان ها با تغییرات زیادی مواجه اند به گونه ای که سطوح بالای تغییرات می تواند فعالیت های شرکت و به دنبال آن عملکرد را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد. این پژوهش به بررسی رابطه ی بین قابلیت های سازمانی، ...
-
عوامل تاثیرگذار بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)این تحقیق به منظور شناسایی عوامل موثر بر پیادهسازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداریها و از نوع اکتشافی انجام گردید. برای این امر ضمن مرور ادبیات و پیشینه تحقیق با 45 نفر از خبرگان مصاحبه شد. عوامل تاثیرگذار در قالب ...
-
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)سرمایهگذاران نهادی از انگیزه کافی برای تشویق مدیران به بهبود کیفیت گزارشگری مالی و افشا برخوردارند و رفتار مدیران را نیز مورد نظارت قرار میدهند. هدف از این پژوهش بررسی کیفیت گزارشگری مالی و استراتژی کسب و کار سرمایهگذاران ...
-
طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)با توجه به پیشرفتهایدانش فنآوری اطلاعاتوارتباطات، مفهوم «مدیریت روابط با مشتری» رواج بیشتری در کسب و کار پیدا کردهکههدف آن بازگشت به دوره بازاریابی شخصی است. این مفهوم با تعبیر سادهای بیان میکند که مشتریان مختلف ...
-
ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2021-09-23)شبکه های اجتماعی یکی از کانالهای اصلی حفظ و توسعة روابط با مشتریان تجاری بهشمار میرود..در این راستا،هدف تحقیق حاضر طراحی و تبیین الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی بوده است.روش تحقیق از نوع کاربردی ...



