نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخیامی, عبدالکریمfa_IR
dc.contributor.authorحسینی, سید جمال‌الدینfa_IR
dc.contributor.authorعباد اردستانی, لیلاfa_IR
dc.date.accessioned1401-01-30T20:49:41Zfa_IR
dc.date.accessioned2022-04-19T20:49:41Z
dc.date.available1401-01-30T20:49:41Zfa_IR
dc.date.available2022-04-19T20:49:41Z
dc.date.issued2022-02-20en_US
dc.date.issued1400-12-01fa_IR
dc.date.submitted2022-03-16en_US
dc.date.submitted1400-12-25fa_IR
dc.identifier.citationخیامی, عبدالکریم, حسینی, سید جمال‌الدین, عباد اردستانی, لیلا. (1400). شناسایی مسائل صداوسیما در سیاست‌گذاری برای تعامل با رسانه‌های جدید. دین و ارتباطات, 28(60), 479-459. doi: 10.30497/rc.2022.76096fa_IR
dc.identifier.issn2252-0252
dc.identifier.issn2588-6460
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.30497/rc.2022.76096
dc.identifier.urihttps://rc.journals.isu.ac.ir/article_76096.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/902542
dc.description.abstractهدف اصلی این پژوهش، شناسایی مسائل صداوسیما در تعامل با رسانه‌های جدید است. بدین‌منظور پژوهشگر ضمن مطالعۀ منابع و اسناد مرتبط، برای دست‌یافتن به پاسخی برای پرسش اصلی پژوهش، به مصاحبۀ کیفی نیمه‌ساختاریافته با تعدادی از مدیران و کارشناسان حوزۀ فضای مجازی و سیاست‌گذاری صداوسیما، اساتید و کارشناسان دانشگاهی حوزه ارتباطات و رسانه و مدیران و کارشناسان فعال در عرصه فضای مجازی پرداخته است. در این پژوهش از روش تحلیل مضمون استفاده شده است و طی سه مرحله کدگذاری توصیفی، تفسیری و یکپارچه‌سازی، سیزده مسئله در پنج بخشِ مسائل مدیریتی، مسائل ناشی از تغییرات محیطی، مسائل مرتبط با قوانین و مقررات، مسائل ناشی از نوع رویکرد و نگاه به فضای مجازی، و مسائل ناشی از ضعف دانش و تخصص شناسایی شدند.fa_IR
dc.format.extent497
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه امام صادق علیه السلامfa_IR
dc.relation.ispartofدین و ارتباطاتfa_IR
dc.relation.ispartofReligion & Communicationen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.30497/rc.2022.76096
dc.subjectرسانه‌های جدیدfa_IR
dc.subjectسیاست‌گذاری رسانه‌ایfa_IR
dc.subjectصداوسیماfa_IR
dc.subjectتعاملfa_IR
dc.subjectمسئله‌شناسیfa_IR
dc.subjectارتباطات جمعیfa_IR
dc.subjectسازمان صدا و سیماfa_IR
dc.subjectسیاست‌گذاری فرهنگ و ارتباطاتfa_IR
dc.titleشناسایی مسائل صداوسیما در سیاست‌گذاری برای تعامل با رسانه‌های جدیدfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی-پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار و عضو هیئت‌علمی گروه معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام)، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای رشته معماری و مدرس دانشگاهfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت رسانه، دانشکده فرهنگ و ارتباطات،دانشگاه سوره، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume28
dc.citation.issue60
dc.citation.spage479
dc.citation.epage459


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد