شناسایی مسائل صداوسیما در سیاستگذاری برای تعامل با رسانههای جدید
(ندگان)پدیدآور
خیامی, عبدالکریمحسینی, سید جمالالدینعباد اردستانی, لیلانوع مدرک
Textعلمی-پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف اصلی این پژوهش، شناسایی مسائل صداوسیما در تعامل با رسانههای جدید است. بدینمنظور پژوهشگر ضمن مطالعۀ منابع و اسناد مرتبط، برای دستیافتن به پاسخی برای پرسش اصلی پژوهش، به مصاحبۀ کیفی نیمهساختاریافته با تعدادی از مدیران و کارشناسان حوزۀ فضای مجازی و سیاستگذاری صداوسیما، اساتید و کارشناسان دانشگاهی حوزه ارتباطات و رسانه و مدیران و کارشناسان فعال در عرصه فضای مجازی پرداخته است. در این پژوهش از روش تحلیل مضمون استفاده شده است و طی سه مرحله کدگذاری توصیفی، تفسیری و یکپارچهسازی، سیزده مسئله در پنج بخشِ مسائل مدیریتی، مسائل ناشی از تغییرات محیطی، مسائل مرتبط با قوانین و مقررات، مسائل ناشی از نوع رویکرد و نگاه به فضای مجازی، و مسائل ناشی از ضعف دانش و تخصص شناسایی شدند.
کلید واژگان
رسانههای جدیدسیاستگذاری رسانهای
صداوسیما
تعامل
مسئلهشناسی
ارتباطات جمعی
سازمان صدا و سیما
سیاستگذاری فرهنگ و ارتباطات
شماره نشریه
60تاریخ نشر
2022-02-201400-12-01
ناشر
دانشگاه امام صادق علیه السلامسازمان پدید آورنده
استادیار و عضو هیئتعلمی گروه معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(علیهالسلام)، تهران، ایراندکترای رشته معماری و مدرس دانشگاه
کارشناس ارشد مدیریت رسانه، دانشکده فرهنگ و ارتباطات،دانشگاه سوره، تهران، ایران
شاپا
2252-02522588-6460




