دوره 11, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دورهی دوم متوسطه
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-03-21)هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر برنامه بهزیستی مدرسه بر رضایت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهر کرمانشاه بود. روش ها: روش پژوهش آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری کلیه دانش آموزان ...
-
رابطه بهزیستی روان شناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانش آموزان از محیط کلاس
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-03-21)هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بهزیستی روانشناختی و سرزندگی تحصیلی با ادراک دانشآموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان سنندج از محیط کلاس بود.روش ها: روش پژوهش حاضر از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل دانشآموزان پسر مقطع ...
-
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-03-21)هدف:پژوهش حاضر با هدف شناسایی اثر آموزش مبتنی بر هوش موفق بر درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان انجام پذیرفت. روشها: پژوهش از نوع آزمایشی و بر پایه طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل نابرابر بود. جامعه آماری ...
-
راهبرد درمان راهحل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی راهبرد درمان راه حل مدار بر اضطراب اجتماعی نوجوانان انجام شد.روش ها: این پژوهش، یک مطالعه آزمایشی با طرح اندازهگیری مکرر و گروه کنترل انجام شده است. جامعه آماری شامل کلیه دختران نوجوان دارای ...
-
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-03-21)هدف: هدف پژوهش حاضر مطالعه ی اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر تعلل ورزی تصمیم گیری و خود کارآمدی تحصیلی دانش آموزان بود. روشها: روش پژوهش حاضر آزمایشی و از نوع پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری ...
-
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانش آموزان مبتلا به اختلال بد تنظیمی خلق مخرب
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و تحریک پذیری دانشآموزان مبتلا به اختلال بدتنظیمی خلق مخرب انجام شد. روشها: روش پژوهش حاضر از نوع نیمه آزمایشی می باشد. با استفاده از روش نمونه ...
-
رابطه سبکهای دلبستگی ناایمن با انگارهپردازی خودکشی: بررسی نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در نمونهای از دانشآموزان ایرانی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-03-21)هدف: هدف از مطالعه حاضر بررسی رابطه سبکهای دلبستگی ناایمن با انگاره پردازی خودکشی با نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان، در دانش آموزان انگاره پرداز خودکشی بود. روشها: روش پژوهش، از نوع همبستگی مبتنی بر روابط ساختاری ...
-
مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانشآموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف مقایسه نظریه ذهن و همدلی عاطفی در دانشآموزان با پرخاشگری ارتباطی و آشکار انجام شد.روشها: روش پژوهش توصیفی و از نوع پژوهشهای علی – مقایسهای بود. جامعه آماری شامل تمامی نوجوانان پرخاشگر مقطع متوسطه ...



