دوره 10, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مدل ساختاری رابطه صبر با کفایت اجتماعی در دانشآموزان دوره متوسطه دوم
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-01-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش صبر در پیشبینی کفایت اجتماعی در دانشآموزان دوره متوسطه دوم انجام گرفته است. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود.روشها: جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهر کازرون در ...
-
نقش دانشفراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-01-21)هدف : پژوهش حاضر با هدف مطالعه نقش دانش، حالت و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی دانشآموزان انجام شد.روش: روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری، شامل دانشآموزان دوره اول متوسطه شهرستان سرایان است. ...
-
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانشآموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-01-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی بر سرسختی روانشناختی و سلامت اجتماعی دانش آموزان انجام گرفت.روش: روش پژوهش نیمهآزمایشی از نوع پیشآزمون-پسآزمون بود. جامعهی آماری کلیه دانش آموزان پسر ششم ابتدایی شهر ...
-
شناسایی مولفه های مدیریت تجربه در سازمانهای آموزشی به روش کیفی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-01-21)هدف: هدف پژوهش حاضر شناسایی مؤلفههای مدیریت تجربه در سازمانهای آموزشی انجام شد.روشها: پژوهش حاضر از نوع کیفی و به روش داده بنیاد می باشد. جامعه آماری شامل کلیهی کارشناسان مستندسازی مستقر در ادارات آموزش و پرورش و متخصصان ...
-
رابطه امید، رضایت از زندگی و عزت نفس و سلامتروان با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2022-01-21)هدف: هدف پژوهش حاضر پیش بینی سلامت روان دانش آموزان براساس متغیرهای امید، رضایت از زندگی و عزت نفس با نقش واسطه ای شناخت، فراشناخت و انگیزه پیشرفت بود.روشها: روش پژوهش از نوع همبستگی و 256 دانش آموز به روش نمونه گیری خوشه ...



