نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحاجی نژاد, اسماعیلfa_IR
dc.contributor.authorسعیدی, پرویزfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T20:27:55Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T20:27:56Z
dc.date.available1399-07-08T20:27:55Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T20:27:56Z
dc.date.issued2015-08-23en_US
dc.date.issued1394-06-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-25en_US
dc.date.submitted1395-04-05fa_IR
dc.identifier.citationحاجی نژاد, اسماعیل, سعیدی, پرویز. (1394). بررسی عوامل مؤثر بر تعیین هویت مشتری به وسیله برند و تأثیر آن بر روی وفاداری و طرفداری از برند (مطالعه موردی: برند همراه اول). فصلنامه مهندسی مدیریت نوین, 4(12), 45-56.fa_IR
dc.identifier.issn2383-2428
dc.identifier.urihttp://www.iauqeshm.ir/article_537341.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/88828
dc.description.abstractاین پژوهش در جهت بررسی تأثیر شش عامل (CBI) بر تعیین هویت مشتری به وسیله برند (MCI) و تأثیر شناسایی تعیین هویت یک مشتری به وسیلۀ برند (MCI) بر روی وفاداری و طرفداری مشتری از برند (MCI) می‌باشد. پژوهش حاضر بر اساس هدف کاربردی؛ بر حسب شیوه گردآوری داده‌ها، توصیفی–پیمایشی و از نوع همبستگی، و بر پایه مدل‌یابی معادلات ساختاری (SEM) می‌باشد. جامعه آماری پژوهش شامل 1150000 نفر و حجم نمونه معادل با 384 نفر می‌باشد. روایی به صورت صوری و پایایی براساس ضریب آلفای کرونباخ در حد خوب ارزیابی شده است. نتایج حاکی از آن است که از میان 6 عامل (CBI)، به جز شهرت برند، پنج عامل دیگر دارای تأثیر معنادار و مثبتی در تعیین هویت مشتری به وسیلۀ برند بوده‌اند و در نهایت تعیین هویت مشتری به وسیلۀ برند نیز تأثیر معناداری در افزایش وفاداری و طرفداری از برند ایفا می‌کند.fa_IR
dc.format.extent894
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد قشمfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه مهندسی مدیریت نوینfa_IR
dc.subjectبرند همراه اولfa_IR
dc.subjectتعیین هویت مشتری به وسیلۀ برندfa_IR
dc.subjectعوامل (CBI)fa_IR
dc.subjectوفاداریfa_IR
dc.subjectطرفداریfa_IR
dc.subjectمدیریت بازرگانی- بازاریابیfa_IR
dc.titleبررسی عوامل مؤثر بر تعیین هویت مشتری به وسیله برند و تأثیر آن بر روی وفاداری و طرفداری از برند (مطالعه موردی: برند همراه اول)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشی (تحقیقی)fa_IR
dc.contributor.departmentگروه خمدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، علی آباد کتول، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentموسسه آموزش عالی کار واحد ایرانfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue12
dc.citation.spage45
dc.citation.epage56


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد