| dc.contributor.author | زارعی زوارکی, اسماعیل | fa_IR |
| dc.contributor.author | داداش زاده, محمدرضا | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-08T20:25:47Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:25:47Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T20:25:47Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T20:25:47Z | |
| dc.date.issued | 2011-08-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1390-06-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2011-03-23 | en_US |
| dc.date.submitted | 1390-01-03 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | زارعی زوارکی, اسماعیل, داداش زاده, محمدرضا. (1390). ارزشیابی برنامۀ آموزش الکترونیکی رشتۀ مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر. نشریه پژوهش در نظام های آموزشی, 5(13), 119-136. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2383-1324 | |
| dc.identifier.uri | http://www.jiera.ir/article_53219.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/88021 | |
| dc.description.abstract | چکیده<br />هدف از این پژوهش ارزشیابی برنامۀ آموزش الکترونیکی رشتۀ مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر<br />است. سؤال کلی تحقیق این است که آیا برنامۀ آموزش الکترونیکی رشتۀ مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی<br />امیرکبیر در سطح مطلوبی قرار دارد؟ به همین منظور یازده مؤلفۀ سازماندهی، مدیریت، فنّاوری ، اهداف،<br />محتوا، محیط ارائه، ملاحظات اخلاقی، تعامل، ارزشیابی، خدمات پشتیبانی و پیامد با پرسشنام ۀ<br />محققساخته مورد بررسی قرار گرفت. برای تفسیر آن از روش تحقیق توصیفی و بررسی تحلیلی استفاده<br />90 محاسبه شد . / شد. روایی این پرسشنامه با نظر استادان تأیید و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ 0<br />جامعۀ آماری این پژوهش شامل کلیۀ استادان، آموزشیاران و دانشجویان کارشناسی ارشد دور ة آموزش<br />الکترونیکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستند. یافته های تحقیق حاکی از آن است که: میانگین کل سؤال اول<br />تحقیق (سازماندهی) از نظر گروه نمونه 3.16 ، میانگین کل سؤال دوم تحقیق (مدیریت) از نظر گروه نمونه<br />3.46 ، میانگین کل سؤال سوم تحقیق (فنّاوری) از نظر گروه نمونه 2.92 ، میانگین کل سؤال چهارم تحقی ق<br />، (اهداف) از نظر گروه نمونه 3.59 ، میانگین کل سؤال پنجم تحقی ق (محتو ا) از نظر گروه نمونه 3.46<br />میانگین کل سؤال ششم تحقیق (محیط ارائه) از نظر گروه نمونه 3.14 ، میانگین کل سؤال هفتم تحقی ق<br />(ملاحظات اخلاقی) از نظر گروه نمونه 3.49 ، میانگین کل سؤال هشتم تحقیق (تعامل) از نظر گروه نمونه<br />3.40 ، میانگین کل سؤال نهم تحقیق (ارزشیابی) از نظر گروه نمونه 3.33 ، میانگین کل سؤال دهم تحقی ق<br />(خدمات پشتیبانی) از نظر گروه نمونه 3.11 ، میانگین کل سؤال یازدهم تحقیق (پیامد) از نظر گروه نمونه<br />3.11 به دست آمد. بنابراین بر اساس نمرات میانگین مذکور، وضعیت برنامۀ آموزش الکترونیکی رشتۀ<br />مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در کلیۀ مؤلفه های مورد ارزشیابی در سطح نسبتاً مطلوب است..<br /> | fa_IR |
| dc.format.extent | 367 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن پژوهش های آموزشی ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | نشریه پژوهش در نظام های آموزشی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | jiera | en_US |
| dc.subject | آموزش الکترونیکی | fa_IR |
| dc.subject | دانشگاه مجازی | fa_IR |
| dc.subject | ارزشیابی آموزش الکترونیکی | fa_IR |
| dc.title | ارزشیابی برنامۀ آموزش الکترونیکی رشتۀ مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی | fa_IR |
| dc.contributor.department | کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی | fa_IR |
| dc.citation.volume | 5 | |
| dc.citation.issue | 13 | |
| dc.citation.spage | 119 | |
| dc.citation.epage | 136 | |