نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorطاهرپورکلانتری, حبیب الهfa_IR
dc.contributor.authorزاهدی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorحقیقت گو, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T20:25:10Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T20:25:11Z
dc.date.available1399-07-08T20:25:10Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T20:25:11Z
dc.date.issued2007-09-23en_US
dc.date.issued1386-07-01fa_IR
dc.date.submitted2019-04-08en_US
dc.date.submitted1398-01-19fa_IR
dc.identifier.citationطاهرپورکلانتری, حبیب اله, زاهدی, محمد, حقیقت گو, مریم. (1386). مقایسه اثر بخشی دبیرستان های دخترانه مجری طرح مناسب سازی فضاهای آموزشی غیرمجری در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران. نشریه پژوهش در نظام های آموزشی, 1(23), 31-43.fa_IR
dc.identifier.issn2383-1324
dc.identifier.urihttp://www.jiera.ir/article_85801.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/87816
dc.description.abstractهدف از پژوهش حاضر، مقایسه رضایت، پیشرفت تحصیلی و ورزشی و نظم و انضباط دانش آموزان دختر مدارس مجری طرح مناسب سازی فضاهای آموزشی با دانش آموزان دختر دبیرستان های غیرمجری است. جامعه آماری پژوهش دانش آموزان دبیرستان های دخترانه مجری و غیرمجری طرح مناسب سازی فضاهای آموزشی در سازمان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بوده است که با استفاده از نمونه گیری تصادفی 405 نفر نمونه آماری از دبیرستان های مجری و 405 نفر نیز از بین دبیرستان های غیرمجری انتخاب شد. برای سنجش میزان رضایت دانش آموزان با استفاده از مدل PCP، از پرسش نامه 31 سوالی و برای سنجش پیشرفت تحصیلی، پیشرفت ورزشی، و نظم و انضباط به ترتیب از معدل، نمره ورزش، و نمره انضباط دانش آموز در سال تحصیلی 82-83 و 83-84 استفاده شده است. نتیجه پژوهش بیانگر آن است که میانگین رضایت دانش آموزان دختر در دبیرستان های مجری طرح (3.64) بیشتر از دبیرستان های غیرمجری (3.2) است؛ همچنین میانگین میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه مجری طرح (16.44) بالاتر از میانگین دبیرستان های غیرمجری(15.89) است. میانگین نمره انضباط مدارس مجری (19.17) پایین تر از مدارس غیرمجری طرح مناسب سازی فضاهای آموزشی دبیرستان های دخترانه (19.36) است. بین میزان پیشرفت ورزشی نمره ورزش دانش آموزان دبیرستان های دخترانه مجری طرح وغیرمجری تفاوت وجود ندارد. تقریبا، دبیرستان های مجری طرح مناسب سازی فضای آموزشی نسبت به دبیرستان های غیرمجری از حیث چهار شاخص اثربخشی مورد بررسی در پژوهش در سطح بالاتری هستند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن پژوهش های آموزشی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه پژوهش در نظام های آموزشیfa_IR
dc.relation.ispartofjieraen_US
dc.subjectارگونومی رضایت دانش آموز پیشرفت تحصیلی پیشرفت ورزشی نظم و انضباط طرح مناسب سازیfa_IR
dc.titleمقایسه اثر بخشی دبیرستان های دخترانه مجری طرح مناسب سازی فضاهای آموزشی غیرمجری در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue23
dc.citation.spage31
dc.citation.epage43


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد