• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دلتا (UTTED)
    • دوره 2, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دلتا (UTTED)
    • دوره 2, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تحلیل تاب‌آوری آموزشگران نظام آموزش عالی کشاورزی ایران در بحران همه‌گیری کووید 19

    (ندگان)پدیدآور
    غیاثوند, مریمعباسی, عنایتسعدوندی, مهسا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    9.010 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    فرهنگ
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    همه‏گیری کووید1۹ باعث تغییرات اساسی در همه‏ی ابعاد زندگی انسان شده است، به‌گونه‌ای که مردم جهان در حال تجربه‏ی دوران نوینی از حیات اجتماعی همراه با چالش‌های آن هستند. در این شرایط، بسیاری از نظام‌های آموزشی ازجمله نظام آموزش کشاورزی تحت‌فشارهای روانی به‌طور ناگهانی ناگزیر به استفاده از آموزش مجازی شده‌اند تا بتوانند آموزش و یادگیری را ادامه بدهند. با توجه به اهمیت نقش آموزشگران در سیستم‌های آموزشی، لازم است که آموزشگران تاب‌آور شوند تا در شرایط بحرانی بتوانند از مشکلات و چالش‌ها عبور کنند و با شرایط جدید سازگار شوند.
    کلید واژگان
    برنامه ‏ریزی
    دانشگاه
    بحران
    آنلاین
    آموزش رفاه

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2021-08-23
    1400-06-01
    ناشر
    انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی کارشناسی ارشد ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس
    دانشیار گروه ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس
    دانش‏ آموخته دکتری ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس

    URI
    https://uttedsj.ut.ac.ir/article_84512.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/843899

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب