دوره 12, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقش های عامل آموزشی و یادگیری
(دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2021-06-22)مقدمه: عاملان آموزشی شخصیت های روی صفحه نمایش هستند که می توانند با ایفای نقش های مختلف بر نتایج یادگیری و رفتارهای یادگیرنده تأثیر گذارند. عاملهای آموزشی در یک سیر تاریخی از نظام الکترونیکی پشتیبانی عملکرد و سپس سیستمهای ...
-
ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019
(دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2021-06-22)مقدمه: بیماری همه گیر COVID 19 سیستمهای آموزشی در سراسر جهان از جمله آموزش عالی ایران را تحت تأثیر قرار داده است. آموزش مجازی برای جلوگیری از اختلال در آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی ایران به عنوان جایگزینی برای رویکردهای ...
-
بررسی تأثیرآموزش بر میزان فعالیت بدنی بهورزان زن مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مشهد
(دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2021-06-22)مقدمه: از جمله پیامدهای زندگی ماشینی در قرن حاضر، فقر حرکتی و کاهش فعالیت بدنی مناسب در افراد است. مطالعات کشور نشان می دهد، سلامت زنان در بیشتر حیطه ها کمتر از مردان است. با توجه به این که نقش کارکنان نظام سلامت به ویژه ...
-
بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده علوم پزشکی مشهد
(دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2021-06-22)مقدمه: یکی از مهمترین بخشهای انتقال دانش در حوزه دانش پژوهشی، ترجمان یافته های پژوهشی به زبان مخاطبان و ذینفعان می باشد. ترجمان دانش به عنوان روشی جهت استفاده کاربردی از دانش نظری تولید شده توسط دانشگاه ها جهت بهبودفرایندهای ...
-
بررسی کیفیت خدمات آموزشی ضمن خدمت به کارکنان شاغل در مراکز جامع سلامت شهر مشهد
(دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2021-06-22)مقدمه: سازمانها با توجه به اهمیت آموزش تلاش میکنند، فرصتهایی را برای رشد و بالندگی کارکنان خود فراهم آورند، تا بدین وسیله بتوانند به رسالتها و اهداف خویش نائل گردند، لذا ،شایسته است آموزش شاغلین را جهت بهبود عملکرد و ...
-
بررسی ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی شهرکرد در سال1398- 1397
(دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2021-06-22)مقدمه: شناخت هوش هیجانی(Emotional Intelligence) و تقویت آن در همه افراد جامعه خصوصا دانشجویان مفید می باشد. دانشجویان با شناخت هوش هیجانی و به کارگیری آن می توانند در امر تحصیل موفقیت بیشتری را کسب کنند. انگیزش تحصیلی نیز ...
-
ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان
(دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2021-06-22)مقدمه: رشته بهداشت عمومی شاخه اساسی علوم بهداشتی است که دانشآموختگان آن، مسئولیت تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه را به عهده میگیرند. هدف این مطالعه، بهبود کیفیت و ارزیابی برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی با استفاده از ...
-
بحران کووید- 19، فرصتی برای تلفیق آموختههای پاندمی در تحول فرایند آموزش و پژوهش در دانشگاههای علوم پزشکی
(دانشگاه علوم پزشکی مشهدMashhad University of Medical Sciences, 2021-06-22)با عالمگیر شدن بیماری کووید- 19، جهان شاهد حملات جدیدی از میکروارگانیسمها بود. در این پاندمی میلیونها نفر به این ویروس مبتلا و یا جان باختند. تبعات حاصل از این فاجعه انسانی، بر زندگی روزمره مردم نیز تأثیر گذارده و عرصههای ...



