دوره 3, ویژه نامه
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانههای خدمات عمومی جهان (سیبیسی کانادا، آ.اِر.د آلمان و اناچکِی ژاپن)
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران, 2020-12-21)رسانههای خدمات عمومی حتی اگر دیگر همچون گذشته، تنها رسانه مسلط در قلمروی خود نباشند همچنان از اهمیت ویژهای برخوردارند. بهویژه آنکه آنها بسیاری از مصادیق منافع اجتماعی را بدون توجه به سودآوری اقتصادی و در سایه عدم توجه ...
-
اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران و دستورالعملهای اتحادیۀ اروپا
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران, 2020-12-21)«ضرورت حمایت قانونی از کودکان در حوزۀ تبلیغات» امری است که قانونگذاران کشورهای مختلف از دیرباز بدان توجه داشتهاند. این مسئله در زمرۀ دستورالعملهای اتحادیۀ اروپا نیز قرار گرفته است. در مقالۀ حاضر، با مطالعۀ این ...
-
تبیین تاثیر پذیری پیامهای شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران, 2020-12-21)با توجه به اثر تبلیغات بازرگانی بر میزان فروش محصولات شرکتهای تجاری، تنظیم هدفمند و حرفهای این تبلیغات به دغدغۀ کارشناسان تبلیغاتی شرکتها تبدیل شده است. شعارها، استعارهها و قالبهای ادبی- هنری مورداستفاده در تبلیغات، ...
-
بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانهشناختی
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران, 2020-12-21)هدف اصلی این پژوهش، بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات و تأثیر متغیر جنسیت در دریافت کلیشهها و استعارههای مرتبط با مفهوم «زن» است. این پژوهش در چارچوب زبانشناسی اجتماعی و معنا- نشانهشناسی انجام شده و بر تحلیل کمی و کیفی ...
-
ظرفیتهای بیانی گرافیک متحرک در پیامهای بازرگانی شبکه های سیما
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران, 2020-12-21)گرافیک متحرک هنر توالی عناصر گرافیکی با بهرهگیری از قوانین انیمیشن و امکانات سینمایی است. هزینه مناسب و سرعت بالای گرافیک متحرک برای تولید، این قالب را به یکی از مناسبترین قالبهای پیام بازرگانی در تلویزیون تبدیل کرده ...
-
چالشها و سیاست های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانه ملی
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران, 2020-12-21)امروزه با توجه به شرایط متغیر محیطی، پیچیدگیهای فناوری، کمبود منابع، تنوع خدمات، سرعت بالای تبادل اطلاعات و ارتباطات، شاخصهای جذابیت برای مخاطب بهمنظور تحقق اهداف کلان و...، حفظ جایگاه، ادامة حیات و توسعه در یک سازمان ...



