دوره 11, شماره 43
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
نقش واسطهای خودشناسی و بهشیاری در رابطه بین نظمجویی هیجانی و تکانشگری در یک واحد نظامی (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2020-10-22)مقدمه: این پژوهش با هدف تعیین نقش واسطهای خودشناسی و بهشیاری در رابطه بین نظمجویی هیجانی و تکانشگری بین نظامیان صورت گرفته است. روش: طرح پژوهش از نوع کاربردی و با روش توصیفی ـ همبستگی است. جامعه آماری پژوهش را کلیه ...
 
- 
تأثیر یک دوره محرومیت از خواب بر توجه انتخابی، تمرکز، تلاشمندی و نمره تیراندازی افراد نظامی (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2020-10-22)مقدمه: اختلالات خواب در جوامع نظامی شایع است و بهنوبهخود بر کارکردهای شناختی فرد اثرگذار است. هدف از این مطالعه، بررسی تأثیر یک دوره محرومیت از خواب بر میزان توجه انتخابی، تمرکز، تلاشمندی و نمره تیراندازی افراد نظامی ...
 
- 
تأثیر آموزش مهارتهای هیجانی و اجتماعی بر کاهش اعتیادپذیری دانشآموزان مدارس دوره متوسطه شاهد (فرزندان ایثارگران، جانبازان و کارکنان نظامی) تبریز (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2020-10-22)مقدمه: هدف این پژوهش، تعیین اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و هیجانی در کاهش اعتیادپذیری دانشآموزان پسر دوره متوسطه مدارس شاهد بود. روش: با استفاده از روش نمونهگیری دردسترس، دو گروه بهصورت کاملاً تصادفی و هر گروه به ...
 
- 
تدوین مدل شهادتطلبی براساس ویژگیهای شخصیتی با نقش واسطهای نگرش مذهبی و عمل به باورهای مذهبی در دختران بسیجی (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2020-10-22)مقدمه: پژوهش حاضر با هدف ارائه مدلی از شهادتطلبی براساس ویژگیهای شخصیتی با نقش واسطهای نگرش مذهبی و عمل به باورهای مذهبی انجام گرفت. باتوجهبه اهمیت شهادت و شهادتطلبی در فرهنگی اسلامی بهخصوص تشیع، بررسی رابطۀ مؤلفه ...
 



