مرور دوره 10, شماره 4 بر اساس موضوع "تنوع پذیری"

  • مدل‌سازی تاثیر تنوع پذیری محصول پنیر بر سهم برندهای موجود در بازار مشهد 

    دادرس مقدم, امیر؛ قربانی, محمد؛ کریاسی, علیرضا؛ کهنسال, محمدرضا (انجمن اقتصاد کشاورزی ایران, 2017-02-19)
    تنوع پذیری برندها از عوامل موثر بر سهم محصول پنیر از برندهای مختلف در فروشگاه های مواد غذایی می‌باشد. دراین مقاله، با استفاده از تقریب تابع الگوریتم ژنتیک (GFA) ، مدل‌سازی برای عوامل موثر بر سهم محصول پنیر برندهای کاله، ...