نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخوبیاری شورباز, حسنfa_IR
dc.contributor.authorشریفی یار, ابراهیمfa_IR
dc.contributor.authorسلطانی نژاد, محبوبهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:47:17Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:47:17Z
dc.date.available1399-07-08T19:47:17Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:47:17Z
dc.date.issued2016-05-21en_US
dc.date.issued1395-03-01fa_IR
dc.date.submitted2015-11-04en_US
dc.date.submitted1394-08-13fa_IR
dc.identifier.citationخوبیاری شورباز, حسن, شریفی یار, ابراهیم, سلطانی نژاد, محبوبه. (1395). انتخاب استراتژی در سطح کلان با رویکرد تلفیقی کارت امتیازات متوازن (BSC) و فرایند تحلیل شبکه‌یی (ANP). صنعت لاستیک ایران, 20(81), 52-63.fa_IR
dc.identifier.issn1563-0633
dc.identifier.urihttp://www.iranrubbermag.ir/article_68138.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/74245
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر انتخاب استراتژی کلان (استراتژی تهاجمی، تدافعی، ثبات) برای شرکت ایران‌خودروست و از نظر هدف، کاربردی و به شیوه‌ی توصیفی انجام شده است. شیوه‌ی جمع‌آوری داده‌ها در این پژوهش، پرسش‌نامه است که در شرکت ایران‌خودرو توزیع و توسط مدیران و کارشناسان ارشد این شرکت تکمیل شد. در این پژوهش نخست به‌وسیله‌ی کارت امتیازات متوازن معیارهای تصمیم‌گیری شرکت شناسایی شدند که این معیارها چهار منظر کارت امتیازات متوازن، یعنی: مالی، مشتری، فرایندهای داخلی، رشد و یادگیری را در برمی‌گرفتند و سپس به کمک فرایند تحلیل شبکه‌یی استراتژی‌های کلان اولویت‌بندی شدند و به این نتیجه دست‌یافت که برای شرکت ایران‌خودرو استراتژی تهاجمی از بین استراتژی‌های دیگر، اولویت بیشتری را داراست و این استراتژی به‌عنوان مناسب‌ترین استراتژی کلان برای این شرکت انتخاب شد.fa_IR
dc.format.extent18
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherشرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیکfa_IR
dc.relation.ispartofصنعت لاستیک ایرانfa_IR
dc.subjectاستراتژی کلانfa_IR
dc.subjectکارت امتیازات متوازنfa_IR
dc.subjectتصمیم‌گیری چند معیارهfa_IR
dc.subjectفرایند تحلیل شبکه‌ییfa_IR
dc.titleانتخاب استراتژی در سطح کلان با رویکرد تلفیقی کارت امتیازات متوازن (BSC) و فرایند تحلیل شبکه‌یی (ANP)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentمدرس دانشگاه پیام نور بافت، کرمان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه پیام نور تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد قشمfa_IR
dc.citation.volume20
dc.citation.issue81
dc.citation.spage52
dc.citation.epage63


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد