مرور دوره 23, شماره 94 بر اساس عنوان

  • ارائه‌ی چارچوبی برای شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های عملکردی زنجیره‌ی تأمین پایدار (مطالعه‌ی موردی: شرکت یزد تایر) 

    فتحی, محمدرضا؛ کریمی زارچی, محمد؛ صفری زارچ, مهدی (شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک, 2019-08-23)
    توجه به مدیریت زنجیره‌ی تأمین، گامی مهم برای حرکت به‌سمت پایداری در کسب‌وکار است، چراکه مدیریت زنجیره‌ی تأمین تمامی مرحله‌های تولید -از ابتدا تا مدیریت پایان عمر فراورده- را برمی‌گیرد و بنابراین تلفیق بحث‌های پایداری در ...

  • ارزیابی مقدار حفظ فشار باد تایر 

    عزالدین, شبنم؛ عباسیان, علی (شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک, 2019-08-23)
    تنظیم مناسب فشار باد تایر و حفظ آن یکی از عامل‌های مهم تأثیرگذار بر عملکرد تایر و مصرف بهینه‌ی سوخت خودروست. تایری که فشار باد آن کم باشد، نمی‌تواند شکل خود را حفظ کند و در تماس با جاده، تخت‌تر از حد قابل‌قبول خواهد بود. ...

  • نقش ارتباطات بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای تولیدی و صنعتی 

    عباسی اسفنجانی, حسین (شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک, 2019-08-23)
    این پژوهش باهدف بررسی ابزارهای ارتباطات بازاریابی صنعتی و کاربرد این ابزارها در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای صنعتی انجام شده است. برای این منظور، از روش تجربی و مطالعه‌ی موردی چندگانه برای بررسی وضعیت موجود ارتباطات بازاریابی ...