دوره 4, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر متغیرهای مراودهای بر شیوههای ابراز نارضایتی کارکنان
(دانشگاه شهید بهشتی, 2013-10-23)چکیده نارضایتی کارکنان در سازمانها اجتنابناپذیر است، ازاینرو به شکلهای گوناگون خود را نشان میدهد. در یک تقسیمبندی، نارضایتی در چهار شکل ترک، اعتراض، وفاداری و اهمال معرفی شده است. این مطالعه، تأثیر متغیرهای مراودهای ...
-
کاوش نظام قانونی تمهید و توسعه دانش و مدیریت دانش در نظام اداری ایران با تمرکز بر قانون مدیریت خدمات کشوری
(دانشگاه شهید بهشتی, 2013-10-23)چکیده این مقاله با بررسی ادبیات موضوع مدیریت دانش در سطح جهان، ضمن تمرکز بر ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در کشورهای در حال توسعه، مهمترین مسائل بهکارگیری مدیریت دانش در سطح ملّی را مطرح میکند. همچنین به سیاستها و روشهایی ...
-
مقایسه تکنیکهای استخراج دانش و ارائه یک متدولوژی ساختیافته بهمنظور مستندسازی دانش
(دانشگاه شهید بهشتی, 2013-10-23)چکیده بخش قابل توجهی از سرمایههای دانشی که در حین فرآیندهای کاری توسط کارکنان سازمان تولید میشود، در ذهنهای آنها باقی میماند و با جدایی افراد از سازمان از دست میرود و امکان بازیابی آن وجود ندارد. بنابراین یک ضرورت ...
-
هماهنگی های برونسازمانی پایدار در مدیریت بحران و نقش آن در بهبود سطح عملکرد سازمان
(دانشگاه شهید بهشتی, 2013-10-23)چکیده هدف اصلی پژوهش حاضر مطالعه نحوه تاثیرگذاری عنصر «تعامل و هماهنگی، بین سازمان پلیس و هر یک از سازمان های ذینفع» بر « مدیریت بحران ناپایداری در نظم و آرامش شهری» است. این مطالعه بر اساس روش توصیفی- تحلیلی انجام شده است ...
-
مدل سنجش رویکرد برد – برد به عنوان زیرساخت کار تیمی
(دانشگاه شهید بهشتی, 2013-10-23)چکیده یکی از ضرورتهای ایجاد همافزایی در سطح کلان ایجاد روحیه کار جمعی بین بخشهای مختلفی است که عهدهدار تحقق یک هدف کلان هستند. کار تیمی توانایی انجام کارها با تشریک مساعی است که نیازمند ملزوماتی است. رویکرد برد – برد ...