دوره 5, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل مؤلفههای مدیریت دانش بومی و آثار آن بر خودباوری و قابلیت فردی دانشجویان رشته مدیریت
(دانشگاه شهید بهشتی, 2014-12-22)چکیده اعتقاد به این آیه قرآن که «خداوند، انسان را بر بسیاری از مخلوقات خود برتری داده است»، منجر به افزایش حس خودباوری میشود. لذا شناخت عواملی که در محیط دانشگاههای کشور، حس خودباوری و قابلیت فردی دانشجویان را ارتقاء ...
-
بررسی دیدگاههای بازیگران خطمشیگذاری و مخاطبان آنها درباره عدالت سازمانی (مورد مطالعه: قانون مدیریت خدمات کشوری)
(دانشگاه شهید بهشتی, 2014-12-22)چکیده این پژوهش با هدف بررسی ادراک بازیگران اصلی تدوینکننده قانون مدیریت خدمات کشوری و کارکنان دانشگاه تهران از عدالت سازمانی انجام پذیرفته است و در آن، 120 نفر از کارکنان دانشگاه تهران با روش نمونهگیری گروهی انتخاب ...
-
بررسی رابطه دوره عمر سازمانی با ارزیابی اثربخش عملکرد دانشگاهها (مورد مطالعه دانشگاههای استان فارس و اصفهان)
(دانشگاه شهید بهشتی, 2014-12-22)چکیده مانند هر سازمان دیگری مراکز آموزش عالی جهت رسیدن به هدف خود و تحقق بخشی از وظایف مدیریت، نیازمند ارزیابی و سنجش عملکرد خود میباشند. پزوهش حاضر به منظور تدوین مدلی جهت سنجش ارزیابی اقتضایی عملکرد دانشگاهها بر اساس ...
-
بررسی انتقادی ده تعریف مدیریت و ارائه تعریف مختار
(دانشگاه شهید بهشتی, 2014-12-22)چکیده از مدیریت تعریفهای گوناگونی ارائه شده است و در این میان همین امر باعث نوعی ابهام در مفهوم مدیریت شده است. در این نوشتار سعی شده تا با انتخاب ده تعریف که جامعیت بیشتری در پوشش به گونه گونی تعریفها را داشتهاند به ...
-
انتخاب استراتژی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از تئوری نقاط مرجع استراتژیک (مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو)
(دانشگاه شهید بهشتی, 2014-12-22)چکیده امروزه فلسفه و دیدگاههای حاکم بر ارزیابی عملکرد کارکنان سازمانها تغییر کرده است و لزوم توجه به بکارگیری استراتژیهای مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان و یکپارچه کردن آنها با استراتژی منابع انسانی مشهودتر می شود. در این ...
-
بررسی اثر جو تیم و رهبری توانمندساز در رفتار تسهیم دانش اعضای تیم
(دانشگاه شهید بهشتی, 2014-12-22)چکیده تسهیم دانش در بین افراد برای بکارگیری شایستگیهای کلیدی و کسب مزیت رقابتی در دنیای رقابتی قرن بیست و یکم امری حیاتی است. از آنجا که تسهیم دانش امری داوطلبانه است و اجباری در کار نیست بنابراین متکی بر استراتژیهای نرم ...



