مرور دوره 2, شماره 10 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
بررسی ارتباط بین اعتماد به نفس کاذب مدیرعامل با بازده شرکت و مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (2019-08-23)مدیریت سود هنگامی رخ میدهد که مدیران از قضاوتهای شخصی خود در گزارشگری مالی استفاده کنند. اعتماد به نفس کاذب مدیرعامل می تواند بازده شرکت را تحت تاثیر قرار داده و بر مدیریت سود نیز اثرگذار باشد. پژوهش حاضر به بررسی بررسی ...
 
- 
بررسی تاثیر خصوصیات وب سایت فروشگاههای خرید آنلاین بر تصمیم خرید مشتری (مورد مطالعاتی: فروشگاههای خرید آنلاین دیجی کالا و بامیلو) (2019-08-23)هدف: هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر خصوصیات وب سایت فروشگاههای خرید آنلاین بر تصمیم خرید مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه خرید آنلاین بامیلو و دیجی کالا) به منظور کمک به ارتقاء وب سایت از طریق ارائه ی راهکارهای لازم برای ...
 
- 
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بازار گرایی بانکها (2019-08-23)مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف را بیان میکند. از طرفی بازار گرایی بیشتر در بانکها، به خلق ...
 
- 
نقش و اهمیت تحصیلات تکمیلی دراخلاق و حرفه حسابداری (مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری آموزش عالی پرندک (2019-08-23)با پیدایش عصر انقلاب ارتباطات تحول نوین در حسابداری ضرورت بهبود مهارت های تخصصی دانشجویان حسابداری و نیز شاغلان حرفه در استفاده از نو اوری ها نوین در کنار فنون موجود به عنوان موضوعی در خور توجه مطرح نموده است این امر ضرورت ...
 



