نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorپرهیزکار, محمدمهدیfa_IR
dc.contributor.authorرمضانی, سعیدfa_IR
dc.contributor.authorحلوایی ها, وحید رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:33:13Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:33:13Z
dc.date.available1399-07-08T19:33:13Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:33:13Z
dc.date.issued2013-05-22en_US
dc.date.issued1392-03-01fa_IR
dc.date.submitted2012-03-09en_US
dc.date.submitted1390-12-19fa_IR
dc.identifier.citationپرهیزکار, محمدمهدی, رمضانی, سعید, حلوایی ها, وحید رضا. (1392). بررسی تأثیر نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1392(12), 75-80.fa_IR
dc.identifier.urihttp://www.jdem.ir/article_399.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/69161
dc.description.abstractکلیه فعالیت­های سازمان با هدف کسب سود صورت می­گیرد. اما چنان­چه شما در پی کسب سود پایدار هستید، راهی به جز اخذ استراتژی­هایی جهت افزایش وفاداری مشتریان نخواهید داشت که این نیز یک هدف دشوار است. با وجود این، سازمان­ها مزایای قابل اتکایی مانند قدرت نام تجاری­شان را در اختیار دارند که می­توانند با اهرم کردن آن به این هدف خود برسند. در این مقاله تلاش شده ­است تا به بررسی تأثیر نام تجاری بر وفاداری مشتریان بپردازیم. بدین منظور یک پیمایش میدانی از 160 مشتری از میان مشتریان سه برند فعال در زمینه صنایع غذایی در ایران صورت گرفت. نتایج آزمون مدل مفهومی نشان می­دهد که در این تحقیق دلایل قابل استنادی جهت رد ارتباط میان اعتماد به برند و ارزش درک ­شده برند با ارزش کلی برند یافت نشد و نیز بین تصویر برند و شهرت برند با وفاداری مصرف­کننده ارتباط مستقیمی پیدا نگردید.fa_IR
dc.format.extent751
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی قزوینfa_IR
dc.publisherQazvin Islsmic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت توسعه و تحولfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Development & Evolution Mnagementen_US
dc.subjectوفاداریfa_IR
dc.subjectبرندfa_IR
dc.subjectاعتماد به برندfa_IR
dc.subjectشهرت برندfa_IR
dc.subjectارزش درک شدهfa_IR
dc.subjectتصویر برندfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتری در صنعت مواد غذایی ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستادیار دانشکده مدیریت، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشکده مدیریت، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد دانشکده مدیریت، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تهران، تهران، ایران (عهده دار مکاتبات)fa_IR
dc.citation.volume1392
dc.citation.issue12
dc.citation.spage75
dc.citation.epage80


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد