نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorباقرسلیمی, سعیدfa_IR
dc.contributor.authorرضایی کلیدبری, حمیدرضاfa_IR
dc.contributor.authorحسن پور, اکبرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:33:01Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:33:02Z
dc.date.available1399-07-08T19:33:01Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:33:02Z
dc.date.issued2010-10-23en_US
dc.date.issued1389-08-01fa_IR
dc.date.submitted2010-06-25en_US
dc.date.submitted1389-04-04fa_IR
dc.identifier.citationباقرسلیمی, سعید, رضایی کلیدبری, حمیدرضا, حسن پور, اکبر. (1389). نقش رهبری خدمت گزار در ارتقای اعتماد سازمانی مبتنی بر نظرات کارکنان سازمان امور مالیاتی استان گیلان. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1389(5), 23-30.fa_IR
dc.identifier.urihttp://www.jdem.ir/article_337.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/69092
dc.description.abstractدر بسیاری از کشورهای جهان اعتماد کارکنان بخش عمومی به سازمان ها رو به کاهش بوده و یکی از سازوکارهایی که باعث ارتقای اعتماد در این سازمان ها می شود، به کارگیری رهبری خدمت گزار است. برای بررسی این موضوع مقاله حاضر درجهت اهدافی شکل گرفته که عبارتند از: سنجش میزان رهبری خدمت گزار و اولویت بندی ابعاد آن از لحاظ میزان اثرگذاری بر اعتماد، همچنین سنجش میزان اعتماد کارکنان ادارات امور مالیاتی استان گیلان. برای دستیابی به این اهداف، این پرسش مطرح شده که آیا میان سبک رهبری خدمت گزار و ایجاد جو اعتماد در ادارات امور مالیاتی استان گیلان رابطه معناداری وجود دارد یا خیر؟ جهت پاسخگویی به این پرسش محققان مدلی طراحی کردند و با استفاده از روش توصیفی همبستگی فرضیه های حاصله را مورد آزمون قرار دادند. هر یک از مفاهیم تحقیق، عملیاتی شده و به کمک پرسشنامه، داده ها جمع آوری گردیدند. نتایج تحلیل ها بیانگر تایید فرضیه ها است و نشان می دهد که بین ابعاد رهبری خدمت گزار و ایجاد اعتماد در ادارات امور مالیاتی استان گیلان رابطه معناداری وجود دارد؛ همچنین ابعاد و مولفه های تحقیق از لحاظ میزان مطلوبیت رتبه بندی و بر اساس آن پیشنهاداتی ارایه گردیده است.fa_IR
dc.format.extent752
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی قزوینfa_IR
dc.publisherQazvin Islsmic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت توسعه و تحولfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Development & Evolution Mnagementen_US
dc.subjectرهبری خدمت¬گزارfa_IR
dc.subjectاعتماد سازمانیfa_IR
dc.subjectشخصیت¬گراییfa_IR
dc.subjectمردم¬گراییfa_IR
dc.subjectوظیفه¬محوریfa_IR
dc.subjectفرایندمحوریfa_IR
dc.titleنقش رهبری خدمت گزار در ارتقای اعتماد سازمانی مبتنی بر نظرات کارکنان سازمان امور مالیاتی استان گیلانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشکده علوم انسانی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده علوم انسانی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت و حسابداری- دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوینfa_IR
dc.citation.volume1389
dc.citation.issue5
dc.citation.spage23
dc.citation.epage30


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد