دوره 1397, شماره 35

 

ارسال های اخیر

  • تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند 

    سلیمانی شیجانی, سجاد؛ دل افروز, نرگس (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند با میانجی‌گری رضایت از رسیدگی به شکایت و رضایت کلی مشتری انجام ‌شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان بیمه پاسارگاد در استان گیلان در ...

  • بررسی سیستم‌های پشتیبانی تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات پروژه‌های راهسازی و ساختمانی 

    صفی‌پور, محمد؛ محمدی زاده, محسن (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)
    ماشین­آلات راهسازی و ساختمانی اهمیت قابل توجهی در پروژه­های عمرانی دارند. در بین مسائل مرتبط با ماشین­آلات، نگهداری و تعمیرات آنها بسیار مهم است. زیرا نگهداری و تعمیرات (نت) ماشین­آلات رابطه مستقیمی با هزینه آنها و همچنین ...

  • شناسایی سطح هوش سازمانی با رویکرد رفتاری و عاطفی/ اجتماعی 

    کریمی, مهناز؛ فقیهی, ابوالحسن؛ عالم تبریز, اکبر (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)
    هدف این پژوهش شناسایی مولفه­های هوش سازمانی در دو بعد رفتاری و عاطفی/ اجتماعی و سپس شناسایی سطح هوش سازمانی در یک بانک تجاری می­باشد. بدین منظور با بررسی ا دبیات موضوع، شناسایی و تقسیم‌بندی مولفه­ها از دیدگاه معرفت‌شناختی، ...

  • عوامل موثر بر ارزش ویژه برند دانشگاه ( مورد مطالعه : دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ) 

    قاسمی میرزایی, مهدی؛ موسی خانی, مرتضی (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)
    از آنجایی که دانشگاه­ها به اهمیت جذب دانشجویان و داشتن تصاویر ذهنی متمایز در بازار رقابتی پی برده­اند، ارزش وژه برند دانشگاه­ها موضوعی است که توجه بسیاری از دانشگاه­ها را در دنیا به خود جلب کرده است به طوری که افزایش رقابت ...

  • طراحی الگوریتمی پویا برای کاوش در داده‌ها و پیش‌بینی صحیح پاسخ مشتری 

    زکی‌پور, مهدی؛ نعمتی زاده, سینا؛ افشار کاظمی, محمد‌علی (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)
    مسئله شناسایی و پیش‌بینی پاسخ مشتریان جهت مخاطب قرار دادن در برنامه‌های بازاریابی مستقیم از دیرباز به عنوان یکی از مسائل مهم و مورد علاقة بازاریابان شیوة مستقیم مطرح شده است. بازاریابانی که از این رویکردها استفاده می‌کنند ...

  • مدلسازی پویای توسعه سرمایه انسانی در سازمان های دولتی 

    حاجیلو, وحید؛ معمارزاده طهران, غلامرضا؛ البرزی, محمود (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)
    این پژوهش به منظور ارائه مدلی برای توسعه سرمایه انسانی در سازمان های دولتی ایران انجام شده است. از آنجایی که توسعه سرمایه های انسانی به منظور استفاده از پتانسیل های کارکنان در جهت رسیدن پویایی و تحول است، لذا لازمه رسیدن ...