دوره 1397, شماره 35
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند با میانجیگری رضایت از رسیدگی به شکایت و رضایت کلی مشتری انجام شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان بیمه پاسارگاد در استان گیلان در ...
-
بررسی سیستمهای پشتیبانی تعمیر و نگهداری ماشینآلات پروژههای راهسازی و ساختمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)ماشینآلات راهسازی و ساختمانی اهمیت قابل توجهی در پروژههای عمرانی دارند. در بین مسائل مرتبط با ماشینآلات، نگهداری و تعمیرات آنها بسیار مهم است. زیرا نگهداری و تعمیرات (نت) ماشینآلات رابطه مستقیمی با هزینه آنها و همچنین ...
-
شناسایی سطح هوش سازمانی با رویکرد رفتاری و عاطفی/ اجتماعی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)هدف این پژوهش شناسایی مولفههای هوش سازمانی در دو بعد رفتاری و عاطفی/ اجتماعی و سپس شناسایی سطح هوش سازمانی در یک بانک تجاری میباشد. بدین منظور با بررسی ا دبیات موضوع، شناسایی و تقسیمبندی مولفهها از دیدگاه معرفتشناختی، ...
-
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند دانشگاه ( مورد مطالعه : دانشگاه آزاد اسلامی قزوین )
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)از آنجایی که دانشگاهها به اهمیت جذب دانشجویان و داشتن تصاویر ذهنی متمایز در بازار رقابتی پی بردهاند، ارزش وژه برند دانشگاهها موضوعی است که توجه بسیاری از دانشگاهها را در دنیا به خود جلب کرده است به طوری که افزایش رقابت ...
-
طراحی الگوریتمی پویا برای کاوش در دادهها و پیشبینی صحیح پاسخ مشتری
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)مسئله شناسایی و پیشبینی پاسخ مشتریان جهت مخاطب قرار دادن در برنامههای بازاریابی مستقیم از دیرباز به عنوان یکی از مسائل مهم و مورد علاقة بازاریابان شیوة مستقیم مطرح شده است. بازاریابانی که از این رویکردها استفاده میکنند ...
-
مدلسازی پویای توسعه سرمایه انسانی در سازمان های دولتی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-02-20)این پژوهش به منظور ارائه مدلی برای توسعه سرمایه انسانی در سازمان های دولتی ایران انجام شده است. از آنجایی که توسعه سرمایه های انسانی به منظور استفاده از پتانسیل های کارکنان در جهت رسیدن پویایی و تحول است، لذا لازمه رسیدن ...



