دوره 1393, شماره 18
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان(مطالعه موردی)
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-11-22)وفـادارسازی مشتریان در بازارهای رقابتی امروز، نقش تعیین کنندهای در بقای سازمانها دارد. برنامههای وفاداری، از جمله ابزارهای مطرح در این مقوله به شمار میآیند. هدف این مقاله بررسی تأثیر برنامههای وفاداری بر تصمیمگیری ...
-
تبیین ارزشهای مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-11-22)اهمیت نام تجاری و تأثیر آن در فروش محصولات و خدمات به طور فزایندهای در حال گسترش است. در این زمینه تحقیق حاضر به بررسی عوامل موثر بر انتخاب نام تجاری از دیدگاه رفتاری توسط مشتریان پرداخته است، به همین منظور از تئوری ...
-
ارائه مدلی از رهبری اخلاقی سازگار با سازمان های دولتی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-11-22)امروزه در تجزیه و تحلیل سازمانهای دولتی، پرداختن به اخلاق و ارزشهای اخلاقی یکی از الزامات است و رهبران سازمان نیز برای آنکه بتوانند کارکنان خود را برای دستیابی به هدفی مشترک متقاعد سازند، باید بدون استثنا به اخلاقیات ...
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل انگیزشی مؤثر برتسهیم دانش بین کارکنان دانشی با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره فازی(F-MCDM)
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-11-22)این پژوهش با هدف شناسایی عوامل انگیزشی موثر بر تسهیم دانش کارکنان دانشی سازمان و اولویتبندی این عوامل، مورد مطالعه قرار گرفته است. همچنین به ارائه چارچوبی برای مدیران، برای اشتراک دانش از سوی کارکنان دانشی و افزایش تمایل ...
-
طراحی مدل ریاضی برای بهینه سازی فرآیند برنامه ریزی تولید و کنترل موجودی در زنجیره تامین معکوس
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-11-22)در این پژوهش، برنامهریزی تولید و کنترل میزان موجودی به عنوان عوامل موثر در فرآیند زنجیره تامین معکوس در جریان برگشت محصول از مصرفکنندگان به تولیدکنندگان ابتدایی در جریان بوده و از آنجاکه عامل مقدار اقلام قابل ...
-
بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در میان مصرف کنندگان
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-11-22)مصرف تجملی، یک پدیده نسبتا جهانی است که فراگیری بیشتری در کشورهای توسعه یافته دارد. میتوان گفت، مصرف تجملی در فرهنگ هایی رایج تر است که گرایش به مادیگرایی دارند. این پژوهش درک عمیقتری از این که چرا مصرفکنندگان تمایل ...



