دوره 1393, شماره 16
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
واکنش شکایت آمیز دانشجویان از خدمات موجود در دانشگاه در محیط های آنلاین و آفلاین (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد قزوین)
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-05-22)رفتار شکایتآمیز مصرف کننده مبحثی بسیار مهم برای ادامه حیات هر شرکت است و توجه زیادی را در بخش خدمات به خود جلب کرده است. آگاهی از علل و عواقب این نوع رفتار به شرکت کمک می کند تا از یک فلسفه بازاریابی که نه تنها در راستای ...
-
آسیب شناسی سازمانی شرکت های پروژه محور: موردکاوی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-05-22)در سالهـای اخیر به دلیل بروز تحریمهای اقتصادی و برخی مشکلات بودجهای دستگـاههای اجرایی کشـور، مبحث مدیریت تغییر در سازمانها و شرکتهای دولتی مورد توجه مدیران عالی قرارگرفته است. یکی از مهمترین گامهای اولیه در مدیریت ...
-
بــررسی شاخص¬های به کارگیــری سیستـم اطلاعات مدیـران ارشد بـا توجه بـه عوامل اثرگـذار بــر به کارگیری این سیستم در شرکت داروسازی البرز دارو (سهامی عام)
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-05-22)امروزه فنآوری اطلاعات و تحولات آن به یکی از مهمترین عناصر استراتژیک سازمانها تبدیل شده است. مدیران ارشد سازمانها با تصمیمات خود نقش بسزایی در عملکرد سازمان ایفا مینمایند و سازمانها نیازمند ابزارهای مختلفی برای تجهیز ...
-
ارایه الگوی مناسب مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد قابلیت ایجاد دانـش سازمـانی در سازمان های دولتی جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-05-22)مدیریت استراتژیک منابع انسانی حوزه نسبتاً جدیدی از پژوهش مدیریت است که در جستجوی ارزیابی عملکرد منابع انسانی با دیدگاه کلان و آزمون اثرات عملکرد منابع انسانی بر متغیرهای سطوح عملکرد سازمانی به جای نتایج فردی میباشد [6]. ...
-
شناسایی و الویت بندی موانع وصول مطالبات معوق بانکی با استفاده از مدل ترکیبی دیمتل شبکه ای و ویکور
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-05-22)یکی از مشکلات اساسی که امروزه بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری با آن مواجهاند، مشکل مطالبات معوق و تسهیلات وصول نشده آنهاست، زیرا تسهیلات پرداخت شده به طور کامل از سوی مشتریان بازپرداخت نشده و همواره قسمتی از تسهیلات به ...
-
رویکردی نرم در تصمیم گیری چندشاخصه گروهی فازی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-05-22)در سازمانهای مدرن امروزی تصمیمگیری گروهی امری اجتناب ناپذیر بوده و برای تسهیل در مشارکت مدیران و کارکنان، کاربردی فراگیر یافته است. دراین میان نمیتـوان از نقش تعارض در بین تصمیم گیرندگان به سادگی گذشت. امری که ارکان ...
-
رابطه عدالت سازمانی با تمایل به ترک خدمت کارکنان: نقش واسطه جوّ سکوت سازمانی، عجین شدن با شغل و تحلیل رفتگی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2014-05-22)در عصر حاضر نقش مؤثر و جایگاه والای کارکنان به مثابه سرمایههای انسانی و عامل بالقوه ایجاد کننده مزیت رقابتی پایدار برای سازمانها بیش از پیش توسط مدیران درک شده است. از این رو، پژوهشهایی به منظور شناسایی عوامل مؤثر بر ...



