دوره 1388, پیش شماره اول
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-04-21)در کسب وکار امروزه، کسب رضایت مشتری و تأمین خواسته های او نقش حیاتی در اهداف سازمان دارد و به عبارتی کلید رشد کسب وکار، در به دست آوردن رضایت مشتری است. در بانکداری امروزه، کانالهای تحویل مجازی و قابلیت انتقال پول با یک ...
-
شناسایی عوامل سازمانی موثر بر اجرای مطلوب سیستم مدیریت دانش (مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم)
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-04-21)مدیریت دانش فرایندی است که به سازمان کمک می کند با نیرویی اندک، قدرت عظیمی بسازد. مدیریت دانش شیوه جدیدی برای اداره سازمان و تسهیم منابع فکری و علمی آن است. اجرای مدیریت دانش مستلزم فراهم نمودن پیشزمینه های مناسب است. از ...
-
ارائه ی سیستم پشتیبانی تصمیم در رابطه با انتخاب و ارزیابی تأمین کننده با استفاده از روش UTA
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-04-21)انتخاب تأمین کننده یک مسئله تصمیم گیری چند معیاره است که شاخصهای کیفی و کمی را در برمیگیرد. برای انتخاب بهترین تأمین کننده گاهی نیاز است که بین شاخص های کمی و کیفی که ممکن است در تضاد باشند یک تبادل انجام گیرد. در این مقاله ...
-
تبیین اثرات شخصیت بر تضاد کار خانواده و پیامدهای آن بر کارکنان
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-04-21)تصور عمومی بر این است که شغل معلمی به لحاظ اینکه ساعات کاری محدودی دارد، از لحاظ تضاد کار خانواده بهترین شغل برای زنان است و زنان در این شغل استرس کمی داشته و تضاد کار خانواده را احساس نمی کنند. این تحقیق درصدد است تا رابطه ...
-
حکمرانی خوب شبکه ای از کنشگران جامعه مدنی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-04-21)"حکمرانی خوب" مفهوم تازه ای است که در ادبیات مدیریت و توسعه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و در اصلاحات مدیریتی شاخصهای دقیقی را مطرح ساخته است. در این مقاله حکمرانی خوب از معنای اولیه آن که ویژگیهایی را برای دولتها ...



