• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی پژوهشی راهبرد فرهنگ
    • دوره 3, شماره 11-10
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی پژوهشی راهبرد فرهنگ
    • دوره 3, شماره 11-10
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    برساخت تفسیری تجربه زیسته خیّران مدرسه‌ساز؛ (مورد مطالعه: خیّران مدرسه‏‌ساز مشهد)

    (ندگان)پدیدآور
    رضوی‏‌زاده, ندامحمدپور, احمد
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.003 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    طی دو دهه اخیر، خیّران مدرسه‌‏ساز به‌عنوان بخشی از بدنه‌ جامعه با مشارکت مالی نیکوکارانه خود به‌توسعه فضاها و امکانات آموزشی همت گماشته‌‌اند. این مطالعه به بررسی معانی و تفسیرهای خیّران از عمل مدرسه‏‌سازی پرداخته است. این پژوهش به روش مردم‌نگاری، با تکنیک مصاحبه و با روش تحلیل نظریه زمینه‌ای به برساخت فرایندها، تعاملات و پیامدهای مدرسه‌سازی خیّران پرداخته است. «جهت‏‌گیری مشارکتی نیکوکارانه» مقوله هسته نظریه زمینه‌ای ارائه شده است که مجموعه‌ای از بسترهای موجود، استراتژی‏‌های عاملان و پیامدهای استراتژی‌های اتخاذ شده را یکپارچه کرده است.
    کلید واژگان
    مشارکت
    خیّران مدرسه‌ساز
    برساخت تفسیری
    نظریه زمینه‌ای
    مشهد

    شماره نشریه
    1110
    تاریخ نشر
    2010-11-22
    1389-09-01
    ناشر
    دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
    سازمان پدید آورنده
    عضو گروه پژوهشی علوم اجتماعی جهاد دانشگاهی مشهد
    استادیار جامعه‏‌شناسی دانشگاه بوعلی‏‌سینا همدان

    شاپا
    2008-3696
    URI
    http://www.jsfc.ir/article_44075.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/63464

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب