مرور دوره 6, تابستان بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
اثرات نوآوری و استانداردسازی بر سفارشیسازی انبوه: یک بررسی تجربی
(انجمن تعالی کسب و کار, 2016-08-22)سفارشیسازی انبوه به توانمندی تولید کالاهای سفارشی برای یک بازار انبوه اشاره دارد. نوآوری میتواند میزان انعطافپذیری و پاسخگویی یک شرکت را ارتقا دهد و استانداردسازی، شرکت را برای دستیابی به اقتصاد دامنه و مقیاس، توانمند ...
-
ارائه الگویی استاندارد، بهمنظور ارزیابی رضایت مشتری در صنعت گردشگری مجازی
(انجمن تعالی کسب و کار, 2016-08-22)پژوهش حاضر با هدف ارائه الگویی استاندارد بهمنظورارزیابی رضایت گردشگران مجازی استان چهارمحال و بختیاری به اجرا در آمد. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی و جامعه آماری تحقیق تمامی گردشگران و بازدیدکنندگان سایتهای مجازی گردشگری ...
-
ارائه روشی برای کنترل پایداری رول شناور مطابق با استانداردهای رده بندی با استفاده از سویچ کنترلر PID جهت کنترل ژایرواستابلایزر و جسم جابجاشونده
(انجمن تعالی کسب و کار, 2016-08-22)از میان حرکات کشتی، حرکات رول، پیچ و هیو بیشترین تاثیر را در راحتی و آسایش خدمه و مسافران, عملکرد خدمه بر روی عرشه دارند و به همین لحاظ از بیشترین اهمیت بررسی برخوردارند. علاوه بر این مطابق با استانداردهای بین المللی برای ...
-
اولویتبندی موانع اجرایی مدیریت کیفیت فراگیر در صنعت گاز با استفاده از رویکرد تحلیل نسبت ارزیابی وزندهی تدریجی
(انجمن تعالی کسب و کار, 2016-08-22)مدیریت کیفیت فراگیر به تدریج به امری نهادینه تبدیل شده و بسیاری از مؤسسات و صنایع در محیطهای فرهنگی، رقابتی و در حال تغییر توجه خود را به آن معطوف کردند. گرایش زیاد سازمانهای ایرانی نیز در استقرار مدیریت کیفیت فراگیر(TQM[1]) ...
-
بررسی میزان آشنایی و به کارگیری اصول، مفاهیم و حوزه های دانشی مدیریت پروژه در پروژه های فاوایی سازمان
(انجمن تعالی کسب و کار, 2016-08-22)بررسیها نشان میدهد نرخ شکست پروژههای فاوایی در دنیا نسبت به دیگر پروژهها بیشتر است. پروژههای فاوایی سازمان دفاع نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اغلب با مشکل افزایش هزینه، زمان و چالش کیفیت روبرو میشوند. نظامات و ...
-
مفهومپردازی و تبیین مؤلفههای استانداردسازی از منظر اسلام (در جهت تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی)
(انجمن تعالی کسب و کار, 2016-08-22)استاندارد یکی از ارکان مهم در توسعهی تجارت، ارتباطات و تعاملات بین افراد، گروهها، بنگاهها و جوامع و بسترسازی رشد اقتصادی است. بدون وجود این بستر امکان توسعهی بازار، ایجاد همافزایی، استفاده از فناوریهای نوین و شاید ...



