بدون عنوان
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخصنوع مدرک
Textمقالات علمی
زبان مدرک
فارسیچکیده
یکی از نظام های ضروری در سازمان های امروزی، مدیریت دانش است. اکتساب دانش ضمنی خبرگان سازمان و تبدیل آن به دانش صریح که قابلیت و سهولت به اشتراک گذاری بیشتری نسبت به دانش ضمنی دارد، از مهمترین رویه ها در مدیریت دانش می باشد.در این مقاله، نمونه ای از تجربیات حاصل از ارتقای تصفیه خانه آب جلالیه تهران در خصوص نازل های صافی نگاشته شده است. این مقاله می تواند برای مدیران و کارشناسان بهره برداری تصفیه خانه های آب مفید باشد.
کلید واژگان
مدیریت دانشاکتساب دانش
تجربه
تصفیه خانه آب
نازل
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2016-12-211395-10-01
ناشر
انجمن آب و فاضلاب ایرانشاپا
2588-39412588-395X




