نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorفسنقری, الهامfa_IR
dc.contributor.authorگودرزی, محمودfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T18:52:35Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T18:52:35Z
dc.date.available1399-07-08T18:52:35Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T18:52:35Z
dc.date.issued2017-04-21en_US
dc.date.issued1396-02-01fa_IR
dc.date.submitted2018-05-04en_US
dc.date.submitted1397-02-14fa_IR
dc.identifier.citationفسنقری, الهام, گودرزی, محمود. (1396). بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات مدل سروکوال بر رضایت‌مندی مشتریان زن باشگاه‌های ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش, 9(1), 21-34.fa_IR
dc.identifier.issn1735.5354
dc.identifier.urihttp://www.sportrc.ir/article_61464.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/54076
dc.description.abstract<strong>این پژوهش با هدف بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات مدل سروکوال بر رضایت­مندی مشتریان زن باشگاه­های ورزشی انجام شد. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی بود، که به شکل میدانی اجرا شد. جامعه آماری، </strong><strong>کلیه</strong><strong>مشتریان زن باشگاه­های ورزشی شهرستان سبزوار بودند که حداقل شش ماه سابقه فعالیت ورزشی در باشگاه داشتند،</strong><strong> پژوهش بر روی </strong><strong>154 نفر از مشتریان انجام شد. برای جمع آوری داده­ها از پرسشنامه کیفیت خدمات یی­چین لیو (2008) و پرسشنامه رضایت­مندی جو­چون لین (2008) استفاده شد.</strong><strong>برای تجزیه و تحلیل </strong><strong>ویژگی­های جمعیت شناختی از آمار توصیفیو از آزمون </strong><strong>کلموگروف اسمیرنوف، ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون چندگانه و</strong><strong> آزمون تحلیل عاملی تأییدی در بخش آمار استنباطی</strong><strong> استفاده گردید.</strong><strong> نتایج پژوهش نشان داد بین کیفیت خدمات و رضایت­مندی زنان ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد. هم­چنین از بین پنج بعد سروکوال کیفیت خدمات مواردکیفی ملموس و همدلی </strong><strong>پیش­بینی کننده­های قوی­تر برای رضایت­مندی مشتریان</strong><strong> بودند. </strong><strong>نتایج تحلیل عاملی نشان داد اطمینان با بار عاملی (95/0) بیشترین اهمیت و اعتبار با بار عاملی (88/0) کمترین اهمیت را در اولویت­های کیفیت خدمات باشگاه­های ورزشی داشتند.</strong>fa_IR
dc.format.extent352
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherجهاد دانشگاهیfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزشfa_IR
dc.relation.ispartofSport Physiology & Management Investigationsen_US
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectرضایت‌مندی مشتریfa_IR
dc.subjectباشگاه ورزشیfa_IR
dc.subjectابعاد سروکوالfa_IR
dc.subjectارزیابیfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات مدل سروکوال بر رضایت‌مندی مشتریان زن باشگاه‌های ورزشیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، دانشکده تربیت‌بدنی، دانشگاه تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue1
dc.citation.spage21
dc.citation.epage34


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد