• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • طب و تزکیه
    • دوره 23, شماره 3
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • طب و تزکیه
    • دوره 23, شماره 3
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی دیدگاه دانشجویان شاهد و ایثارگر، نسبت به ارائه خدمات آموزشی به آنان در دانشگاههای علوم پزشکی کشور در سال1392

    (ندگان)پدیدآور
    بهلولی, پوران
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    969.7کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    مقدمه: دانشجویان شاهد و ایثارگر تحت پوشش ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاهها می باشند. شناخت نگرش این دانشجویان درخصوص خدمات آموزشی می تواند نتایج ارزشمندی را برای برنامه ریزان آموزشی فراهم آورد. در این مطالعه دیدگاه این دانشجویان نسبت به خدمات آموزشی ارائه شده به آنها مورد ارزیابی قرار گرفت. روش: پژوهش از نوع توصیفی مقطعی بود. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مقاطع دکترای عمومی و کارشناسی بود. حجم نمونه 550 نفر از دانشجویان شاهد وایثارگر بودند که با روش نمونه‌گیری تصادفی سیستماتیک انتخاب شدند. داده ها با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته که روایی آن قبلا توسط صاحب نظران تایید وپایایی آن توسط آزمون آلفای کرونباخ (89/0) به اثبات رسیده بود، انجام شد. داده ها توسط نرم افزار 20SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای تعیین تفاوت بین گروه ها ازآزمون تی مستقل و تحلیل واریانس استفاده شد.  یافته‌ها: این پژوهش نشان داد بین دیدگاه دانشجویان دختر و پسر نسبت به آیین نامه های آموزشی تفاوت معنی‌دار وجود دارد(03/0P=). لیکن درفرایند، منابع و پیامدهای آموزشی تفاوت معنی داری مشاهده نگردید. بین دیدگاه دانشجویان بومی و غیربومی نسبت به آیین‌نامه‌ها، فرایند، منابع و پیامدهای آموزشی تفاوت معنی‌دار وجود دارد(05/0P
    کلید واژگان
    کلید واژه: خدمات آموزشی
    میزان رضایت مندی
    دانشجویان شاهد و ایثارگر

    شماره نشریه
    3
    تاریخ نشر
    2015-02-20
    1393-12-01
    ناشر
    معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
    Ministry of Health and Medical Education (MOHME), Deputy of Education
    سازمان پدید آورنده
    وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی

    شاپا
    1608-2397
    2251-6239
    URI
    http://www.tebvatazkiye.ir/article_52270.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/53452

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب