(یادداشت فنی) تحلیل حساسیت مدل محاسبه تأخیر حرکت گردش به چپ محافظت نشده در HCM
(ندگان)پدیدآور
دریایی, داریوشپیردوانی, علینوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
صورت حفاظت نشده انجام می شود، احتمال برخورد و تصادف این حرکتها با حرکت مستقیم رویکرد مخالف نیز افزایش می یابد. در این تحقیق برای رفتار حفاظت نشده، مطابق استاندارد HCM، تأخیر در حرکت گردش به چپ به صورت نمودارهایی با متغیرهای حجم گردش به چپ، حجم حرکات مستقیم رویکرد مخالف، تعداد خطوط حرکات مستقیم رویکرد مخالف، و نسبت زمان سبز مؤثر توسط تحلیل با نرم افزار Hicap رسم شده است. نمودارهای روند تغییر تأخیر به ازای تغییر حجم در هر یک از حالات گوناگون رسم شده است. از روی نمودارهای روند تغییر تأخیر، منحنیهای هم تأخیر برای سه سطح سرویس D و E و F بر اساس حجم گردش به چپ و حجم حرکات مستقیم برخوردی برای شرایط مختلف رسم شدند. با مقایسه تأخیر در حجم های مختلف در شرایط رفتار حفاظت نشده و حفاظت شده، یک مرز پیشنهادی بین استفاده از این دو شرایط ارایه شد.
کلید واژگان
رفتار حفاظت نشدهتأخیر و حرکت گردش به چپ
تقاطع ها
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2007-04-211386-02-01
ناشر
مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازیسازمان پدید آورنده
عضو هیئت علمی، دانشکده مهندسی، دانشگاه ملایر، ملایر، ایراندانشجوی کارشناسی ارشد، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران، تهران، ایران
شاپا
1735-34592008-3351




