کاربرد مهندسی ارزش جهت بهبود عملکرد امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب مازندران
(ندگان)پدیدآور
توکلی مقدم, رضاشکاری, امیرسهرابی, محمدنوع مدرک
Textیاداشت فنی
زبان مدرک
فارسیچکیده
با توجه به رقابت سازمانها در دهکده جهانی، مزیت رقابتی به سازمانهایی تعلق میگیرد که با تمرکز بر ارزش آفرینی و مشتری گرایی به نابسازی فعالیتهایشان همت گمارند. رقابت شدید، بنگاهها را نیازمند کاهش هزینههای محصول از طریق خلاقیت نموده است. در این میان مهندسی ارزش جهت شناسایی کارکردهای محصول/سرویس و ارائه آن در بیشترین ارزش با حداقل هزینه و بدون فدا شدن کیفیت و قابلیت ایمنی محصول/سرویس تعالی سازمانی را به همراه خواهد داشت. در این مقاله، با بهکارگیری روش مهندسی ارزش مطابق طرح کار انجمن بینالمللی مهندسی ارزش با ارائه گزینههای پیشنهادی مناسب به منظور بهبود عملکرد امور مشترکین آب و فاضلاب شهر ساری مبلغ 714 میلیون ریال و در سطح استان مازندران 4860 میلیون ریال صرفهجویی مالی حاصل شده است.
کلید واژگان
ارزشبهینهسازی
مهندسی ارزش
مدیریت بهبود
امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب مازندران
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2007-06-221386-04-01
ناشر
مهندسین مشاور طرح و تحقیقات آب و فاضلابWater and Wastewater Consulting Engineers
سازمان پدید آورنده
دانشیار گروه مهندسی صنایع، دانشکده فنی، دانشگاه تهرانکارشناس شرکت فنی و مهندسی پیشگامان آریان راد
معاونت امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب مازندران
شاپا
1024-59362383-0905




