بررسی میزان رضایت مندی مراجعان به کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان سمنان و عوامل اثر گذار بر آن
(ندگان)پدیدآور
نصرتی پایانی, عزت اللهنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
زمینه وهدف: امروزه در نظام مدیریت جدید توجه به جلب رضایت خدمت گیرندگان یکی از جهت گیری های اصلی است واز آن به مثابه یکی از عوامل موثر بر تعالی وپیشرفت در سازمان ها یاد می کنند . بدون شک بررسی عملکرد نیروی انتظامی که سازمانی جامعه محور است برای بهبود کیفیت خدماتش از حیث مدیریتی بسیار مهم است. گستردگیماموریت وافزایش پیچیدگی جرایم از یک سو وافزایش انتظارات جامعه از سوی دیگرموجب توجه اساسی به ارزیابی عملکرد این سازمان شده است و نتیجه را باید در آن جستجو نمود. بنابراین رضایت مندی مردم از عملکرد کلانتری ها وپاسگاه ها نقش حیاتیرا در بهبود کیفیت عملکرد وتعالی سازمان در برقراری و حفظ امنیت خواهد داشت، لذاهدف اصلی بررسی میزان رضایتمندی مراجعان به کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان سمنان و عوامل اثر گذار بر آن می باشد.
کلید واژگان
رفتارمسئولیت پذیری وکلانتری ها وپاسگاه ها
شماره نشریه
34تاریخ نشر
2020-02-201398-12-01
ناشر
دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان سمنانسازمان پدید آورنده
دکتری جامعه شناسیشاپا
2322-17712423-3250




