دوره 8, شماره 15
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان
(دانشگاه بوعلی سینا, 2020-10-22)هدف: هدف از انجام این پژوهش شناسایی تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوریهای آموزشی در بهبود خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در بین دانشآموزان پسر بود. روش: روش پژوهش ...
-
ارتباط کمالگرایی و نشانههای اضطراب اجتماعی با میانجیگری شفقتبهخود در دانشجویان دانشگاه شاهد
(دانشگاه بوعلی سینا, 2020-10-22)هدف: پیشبینی اضطراب اجتماعی بهوسیلهی متغیرهای متعدد روانشناختی ازجمله کمالگرایی انجام شده است. هدف پژوهش حاضر، بررسی ارتباط بین کمالگرایی و اضطراب اجتماعی با در نظر گرفتن نقش واسطهای شفقت به خود ...
-
مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه
(دانشگاه بوعلی سینا, 2020-10-22)هدف: پژوهش حاضر با هدف مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه انجام شد. روش: روش پژوهش حاضر از نوع علی-مقایسهای بود. ...
-
ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف)
(دانشگاه بوعلی سینا, 2020-10-22)هدف: هدف پژوهش ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) بود. روش: روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی ...
-
تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان
(دانشگاه بوعلی سینا, 2020-10-22)هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان میباشد. روش: روش پژوهش نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون – پسآزمون ...
-
اثربخشی آموزش مهارتهای مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان
(دانشگاه بوعلی سینا, 2020-10-22)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش مهارتهای مطالعه و یادگیری در کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خودناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان انجام شد. روش: روش این پژوهش از نوع نیمهآزمایشی ...
-
تأثیر تکالیف خلاقانه/غیرخلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانشآموزان دختر پایه نهم
(دانشگاه بوعلی سینا, 2020-10-22)هدف: هدف از پژوهش حاضر تعیین تأثیر تکالیف خلاقانه/ غیرخلاقانه و هدف همکارانه/ رقابتی بر حس استقلال دانشآموزان بود. روش: طرح این تحقیق آزمایشی، عاملی تصادفی شده با چهار گروه آزمایش ...
-
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری
(دانشگاه بوعلی سینا, 2020-10-22)هدف: هدف این پژوهش، بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری بود. روش: این پژوهش به شیوهی نیمهآزمایشی و با طرح ...



