دوره 12, شماره 47
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)چکیده: در این پژوهش به بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی پرداخته شده است. جامعه آماری پژوهش از کار آفرینان مجموعه افرادی که در جشنواره های کار آفرینی طی سالهای 1395 الی 1397 شرکت کردهاند، ...
-
شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)مقاله حاضربا هدف بررسی ابعاد و مؤلفههای حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی انجام شده است. پژوهش از دیدگاه هدف کاربردی و به لحاظ روش کیفی است. جامعه آماری تحقیق استادان دانشگاه، مدیران و کارشناسان ...
-
شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)حضور فناوری های نوظهور در سالهای اخیر و انجام عملیات بانکداری بر بسترهای گوناگون که خود یک تحول در اکو سیستم بانکی محسوب می گردد، لزوم تبیین عوامل موثر بر توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی جهت اعمال رگولاتوری منطبق ...
-
بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ )
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)پژوهش حاضر با هدف شناسایی تاثیرات تحریم و قطع واردات بر روی 4شاخصه فروش داخلی , فروش صادراتی , سود خالص و کیفیت تأثیرگذاری آن بر نتایج سازمان انجام شده است. این پژوهش از نوع مطالعات کاربردی به شـمار مـیرود کـه بـه روش ...
-
ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی ابزارهای پولی در کشور
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)این مقاله به موضوع ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی بر ابزارهای پولی کشور می پردازد. نخست میزان موفقیت در اجرای مدیریت نقدینگی مورد بررسی قرار گرفت و سپس در راستای مطالعات و ادبیات بحث تصمیمات متخذه با توجه اجرای ...
-
بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)تحقیق حاضر به بررسی نقش و سازوکار تأثیرگذاری متغیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان از طریق متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات میپردازد. هدف از انجام پژوهش حاضر، ارائة مدلی از تصویر ذهنی کارکنان از ...
-
نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)سرمایه اجتماعی در چند دهه اخیر به عنوان یکی از مهمترین مباحث مدیریت در بین اندیشمندان شاخههای مختلف علوم اجتماعی و انسانی مطرح شده است. هدف این پژوهش مدیریت و بررسی نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکلگیری سرمایه اجتماعیکاری ...
-
طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی (رویکرد کیفی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)تحقیق حاضر با هدف ارائه الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانههای اجتماعی به انجام رسیده است. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی، و از لحاظ رویکرد پیمایشی-اکتشافی می باشد. ...
-
ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)هدف این پژوهش، ارائه الگوی فرایندی عمومی جهت بهینهسازی فرآیند مدیریت سرمایهگذاری در بانکهای ایران است. به این منظور، ادبیات مرتبط بررسی و سه نوع محدودیت قانونی، سیستمی و آرمانی در سرمایهگذاریها ذکر و محدودیتهای مدیریت ...
-
بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی (شامل؛ سیاست پرداخت سود، اهرم مالی و نگهداشت وجه نقد) در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران میباشد. این تحقیق از حیث هدف کاربردی، از لحاظ ...
-
بررسی کارآمدی محتوای اطلاعاتی گزارشگری مالی برونسازمانی در پیشبینی رفتار بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با بکارگیری تحلیل همبستگی بنیادی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)این پژوهش، به بررسی رابطه بین مولفههای حسابداری مبتنی بر رویکرد تعهدی و جریانهای نقدی عملیاتی با سازههای سنجش رفتار بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران میپردازد و درصد ارزیابی محتوای اطلاعاتی ...
-
تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)پژوهش حاضر با هدف معرفی برند کارفرما به عنوان ابزاری جهت ایجاد رضایت در کارکنان، به بررسی تاثیر ابعاد برند کارفرما بر رضایت شغلی میپردازد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی، از حیث گردآوری اطلاعات پیمایشی، از جهت اجرا کمی و ...
-
طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)کارآفرینی به عنوان مهمترین سلاح پیشرفت اقتصادی، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اعتلای سطح توانمندی کشور دارد. هدف پژوهش حاضر ارائه الگو و استراتژی عوامل موثربر مدیریت توسعه کارآفرینی زنان کشور ایران انجام شده است.زیرا ...
-
طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)در پژوهش حاضر به ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان پرداخته شده است. روش تحقیق کاربردی، اکتشافی، تبیینی و از نوع آمیخته است. بنابراین، انجام آن در دو فاز کیفی و کمی صورت گرفت. اطلاعات مورد ...
-
بررسی عوامل موثر بر بهبود جذب منابع مالی بخش خصوصی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)این تحقیق درباره عوامل موثر بر بهبود جذب منابع مالی بخش خصوصی در بانک سامان استان تهران می باشد. این تحقیق براساس دسته بندی تحقیقات از نظر اهداف یک تحقیق کاربردی محسوب می شود. و براساس روش اجرای تحقیق این پژوهش از نظر دسته ...
-
طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)فقدان الگوی مناسب برای کارآفرینی معلولان و جانبازان و فقدان توانمندی های لازم در این زمینه، از جمله چالش های مطرح شده در ادبیات کارآفرینی است. هدف از انجام پژوهش حاضر، طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با ...
-
طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)بر اساس پرسشنامه باز و مصاحبه، فرصتها و تهدیدات محیط کلان ( اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فناوری و رقبا) از جامعه خبره جمعآوری و پس از دستهبندی و نظرخواهی مجدد به روش گرندد تئوری و آنتروپی شانون کدگذاری، شاخص بندی و تعیین ...
-
رابطه بین مؤلفههای رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگیکاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)پژوهش حاضر با هدف تبیین رابطه بین مؤلفههای رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگی کاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در میان کارکنان شهرداری شهر کرمانشاه انجام شده است. پژوهش حاضر به روش آمیخته (کمی و کیفی) انجام شده است. در بخش ...
-
تعیین مهمترین استراتژیهای تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدودهها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکهای فازی از نوع مقدار تعدیلشده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)اقدامات بهسازی و نوسازی در محدودهها و محلات هدف بازآفرینی شهری مسئلهای است چندوجهی و ﺑﺎ روﻧﺪ ﻓﻌﻠﻲ، ﺳﺮﻋﺖ ﺷﻜﻞﮔیری اﻳﻦ ﻣﺤﺪودهها از این اقدامات ﺑیشتر ﺑﻮده و اﻳﻦ ﻣﻌﻀﻞ در اﺑﻌﺎد ﻛﻤﻲ و کیفی رو ﺑﻪ اﻓﺰاﻳﺶ اﺳﺖ. در این تحقیق این ...
-
تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکتهای کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینهای
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2020-09-22)هدف این تحقیق شناسایی و مدلسازی توانمند سازهای راه اندازی موفق شرکت های کوچک و متوسط است. روش تحقیق در پژوهش حاضر، روش کیفی است و از تکنیک مصاحبه برای گردآوری دادهها استفاده شده است. به این منظور 18 مدیر شرکت های کوچک و ...



