مرور دوره 15, شماره 2 بر اساس موضوع "بازاریابی سیاسی"

  • تأثیر تبلیغات سیاسی منفی بر رفتار رأی‌دهی و مشارکت انتخاباتی (مطالعه موردی: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران) 

    رسولی قهرودی, مهدی؛ علوی تبار, علیرضا؛ زابلی, ساحل (دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2019-12-22)
    از مهم‌ترین کاربردهای تبلیغات سیاسی منفی بسیج کردن مردم برای مشارکت در انتخابات و افزایش میزان رای‌دهی در زمان انتخابات می‌باشد. نامزدها و احزاب سیاسی از این نوع تبلیغات برای تضعیف جایگاه رقیب استفاده می‌کنند. هدف از پژوهش ...

  • طراحی مدل بازاریابی سیاسی شناختی(عصب پایه) 

    حسینی, سید حمید؛ میرابی, وحید رضا؛ رنجبر, محمد حسین؛ حسن پور, اسماعیل (دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2019-12-22)
    بازاریابی سیاسی به عنوان یکی از علوم اجتماعی، ترکیبی از علوم بازاریابی ، علم سیاست وعلوم اجتماعی است . با توجه به این موضوع که بازاریابی سیاسی از رفتارهای موجود در واقعیت امور سیاسی به دانشگاه ها آمده است، و در دانشکده های ...