مرور دوره 15, شماره 2 بر اساس موضوع "بازاریابی سیاسی"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
- 
تأثیر تبلیغات سیاسی منفی بر رفتار رأیدهی و مشارکت انتخاباتی (مطالعه موردی: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران) (دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2019-12-22)از مهمترین کاربردهای تبلیغات سیاسی منفی بسیج کردن مردم برای مشارکت در انتخابات و افزایش میزان رایدهی در زمان انتخابات میباشد. نامزدها و احزاب سیاسی از این نوع تبلیغات برای تضعیف جایگاه رقیب استفاده میکنند. هدف از پژوهش ...
 
- 
طراحی مدل بازاریابی سیاسی شناختی(عصب پایه) (دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2019-12-22)بازاریابی سیاسی به عنوان یکی از علوم اجتماعی، ترکیبی از علوم بازاریابی ، علم سیاست وعلوم اجتماعی است . با توجه به این موضوع که بازاریابی سیاسی از رفتارهای موجود در واقعیت امور سیاسی به دانشگاه ها آمده است، و در دانشکده های ...
 



