مرور دوره 6, شماره 3 بر اساس موضوع "نوآوری سازمانی و شرکت امرسان"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان)
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2013-11-22)هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با متغیر میانجی خودکارآمدی کارکنان میباشد. این تحقیق از نظر ماهیت و روش، کمّی- توصیفی و از نظر هدف از نوع کاربردی است. 150 نفر از کارکنان شرکت امرسان جامعهی ...



