دوره 4, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
اولویتبندی ابعاد کیفیت در سازمانهای خدماتی: مقایسهای بین دو تکنیک جبرانی و غیرجبرانی (دانشگاه شهید بهشتی, 2015-02-20)رمز موفقیت سازمانهای خدماتی را میتوان در مشتریمداری و توجه به کیفیت خدمت جستوجو کرد. بهدلیل اهمیت کیفیت خدمت در صنایع خدماتی و آثار برجسته آن بر خشنودی مشتری، همواره این سؤال مطرح میشود که ...
 
- 
ارائه یک مدل ریاضی بهمنظور حل مسئله چندهدفه انتخاب استراتژی تخصیص اجزای مازاد با هدف بیشینهسازی قابلیت اطمینان برای سیستم های K از N (دانشگاه شهید بهشتی, 2015-02-20)در این مقاله، یک مسئله تخصیص اجزای مازاد (RAP) با هدف بیشینهسازی قابلیت اطمینان و کمینهسازی هزینههای سیستم برای یک سیستم K از ...
 
- 
مدلسازی مسئله مکانیابی هاب چندمحصوله با درنظر گرفتن روشهای تأمین مالی (دانشگاه شهید بهشتی, 2015-02-20)هابها تسهیلات ویژهای هستند که در شبکههای توزیع، بهعنوان واسطههای توزیع عمل میکنند. در این مقاله، مسئله مکانیابی هاب میانه تکتخصیصه چندمحصوله بررسی شده است. با توجه به موضوع کمیابی منابع ...
 
- 
ارائه یک مدل جامع استوار دوهدفه و الگوریتم ممتیک برای طراحی شبکه زنجیره تأمین برگشتی تحت شرایط عدمقطعیت (دانشگاه شهید بهشتی, 2015-02-20)مدیریت جریان محصولات برگشتی ازسوی مشتریان با درنظرگرفتن عدمقطعیت فضای تصمیمگیری و توجه کردن به معیارهای غیرمالی درکنار معیارهای مالی متداول، یکی از موضوعات مهم در مدیریت زنجیره تأمین است. در این ...
 
- 
طراحی و ترسیم نقشه ی علم نوین تحقیق در عملیات نرم (دانشگاه شهید بهشتی, 2015-02-20)با توجه به پیچیده و گسترده شدن طیف مسائل تصمیمگیری، شاخهای نوپا در تحقیق در عملیات تحت عنوان تحقیق در عملیات نرم (SOR) شکل گرفته است. برخلاف دیدگاه سخت و کلاسیک، ...
 



