نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرجوعی, مرتضیfa_IR
dc.contributor.authorپورنگ, علیfa_IR
dc.contributor.authorبهبودی, امیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T19:03:21Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T19:03:22Z
dc.date.available1399-08-01T19:03:21Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T19:03:22Z
dc.date.issued2017-09-23en_US
dc.date.issued1396-07-01fa_IR
dc.date.submitted2016-07-18en_US
dc.date.submitted1395-04-28fa_IR
dc.identifier.citationرجوعی, مرتضی, پورنگ, علی, بهبودی, امید. (1396). تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت). تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی, 51(3), 65-70. doi: 10.22059/jlib.2016.61271fa_IR
dc.identifier.issn1338-1026
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jlib.2016.61271
dc.identifier.urihttps://jlib.ut.ac.ir/article_61271.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/456665
dc.description.abstractهدف: هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر ارزش‌ ویژه برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی از طریق نقش میانجی هویت برند و اعتماد برند در مؤسسه انتشارات سمت است. <br />روش: پژوهش حاضر از نظر هدف، در حوزه پژوهش‌های کاربردی و از نظر روش گردآوری داده‏ها، تحقیق پیمایشی‌-‌ توصیفی است. جامعه آماری پژوهش دانشجویان رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌های مشهد است که با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی ساده متناسب با حجم جامعه، تعداد 400 پرسشنامه در میان آن‌ها توزیع و در نهایت 384 پرسشنامه جمع‌آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. داده‌های جمع‌آوری شده به وسیله نرم‌افزار LISREL تجزیه و تحلیل شد. <br />یافته‌ها: نتایج نشان داد که ارزش ‌ویژه برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی انتشارات سمت از طریق نقش میانجی اعتماد و هویت برند تأثیرگذار است. همچنین مشخص شد که ارزش ویژه برند بر اعتماد و هویت برند تاثیر گذار است و اعتماد نیز بر واکنش های رفتاری خریداران موثر است؛ اما تاثیر هویت برند بر واکنشهای رفتاری خریداران تایید نشد.<br />اصالت/ارزش: برند‌سازی در صنعت نشر کشور موضوعی است که می‌تواند در فضای رقابتی منجر به بهبود عملکرد مؤسسات نشر شود. انتشارات سمت با توجه به آشنابودن آن در میان جامعه دانشگاهی کشور و برخورداری از پیشینه‌ی طولانی در حوزه‌ی صنعت نشر، توانسته است جایگاه مناسبی در انتشار کتب در حوزه‌ی علوم‌انسانی و بالاخص مدیریت پیدا کند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Academic librarianship and Information Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jlib.2016.61271
dc.subjectارزش ویژه برندfa_IR
dc.subjectواکنش‌های رفتاریfa_IR
dc.subjectهویت‌برندfa_IR
dc.subjectاعتمادبرندfa_IR
dc.subjectانتشارات سمتfa_IR
dc.titleتأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت نشر، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرودfa_IR
dc.citation.volume51
dc.citation.issue3
dc.citation.spage65
dc.citation.epage70


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد