مرور دوره 12, شماره 42 بر اساس موضوع "ارزیابی روابط با سهامداران"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر عملکرد مالی شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقاتIslamic azad university, 2019-09-23)این پژوهش به بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار با استفاده از مدل هافمن در قلمرو زمانی 1390 تا 1394 پرداخته است. جهت آزﻣﻮن فرضیهها از ﻣﺪل رﮔﺮﺳﯿﻮن ﺧﻄﯽ ﭼﻨﺪ ﻣﺘﻐﯿﺮه استفاده ...



