• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت
    • دوره 2, شماره 8
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت
    • دوره 2, شماره 8
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی ارزش ویژه‌ برند بانک صادرات و واکاوی از اثرات سوء استفاده‌های مالی بر آن از نگاه مشتری

    (ندگان)پدیدآور
    شفیعی رودپشتی, میثمتراهی, محدثهملک‌شاهی, فاطمه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    335.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    تصویر ذهنی برند، به شدت بر رفتار مشتریان نسبت به آن تاثیرگذار است، به گونه­ای که، ارزش ویژه­ی برند سازمان­ها، تحت تاثیر توانائی سازمان در ارزیابی این حقیقت است که مشتریان چگونه تصویر برند را تفسیر و سازمان چگونه این تصویر ذهنی را کنترل می­کند. این تصویر برند از دیدگاه مشتری در صنعت بانکداری به دلیل محیط رقابتی آن، نقش استراتژیک بانک­ها و... اهمیت بیشتری دارد. در این راستا این مقاله با بررسی ارزش ویژه­ی برند بانک صادرات به کمک مدل ارزش ویژه­ی برند آکر(1991) به واکاوی جایگاه برند این بانک قبل و بعد از سوءاستفاده اخیر و همچنین رتبه­بندی ابعاد ارزش ویژه­ی برند بانک صادرات با توجه به تاثیر سوءاستفاده اخیر، بر برند این بانک پرداخته است. نتایج پژوهش نشان می­دهد، سواستفاده­ی مالی اخیر بر همه­ی ابعاد (آگاهی از برند، کیفیت ادراکی از برند، وابستگی به برند، رفتار بازار برند و وفاداری به برند) مدل ارزش ویژه­ی برند آکر اثر گذاشته، به طوری که با توجه به ارزیابی­های انجام شده، ارزش ویژه­ی برند بانک صادرات از نگاه مشتریان، در همه­ی ابعاد کاهش یافته است و بیشترین تاثیر را بعد وفاداری از برند و وابستگی به برند پذیرفته است.
    کلید واژگان
    مشتری
    ارزش ویژه‌ی برند
    بانک صادرات
    سوءاستفاده‌ی مالی

    شماره نشریه
    8
    تاریخ نشر
    2013-12-22
    1392-10-01
    ناشر
    انجمن حسابداری مدیریت ایران
    Iranian Management Acounting Association
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری مدیریت دانشگاه تربیت مدرس (مسئول مکاتبات)
    دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی جهاد دانشگاهی یزد
    کارشناس ارشد مدیریت صنعتی جهاد دانشگاهی یزد

    شاپا
    2322-5785
    URI
    http://jmaak.srbiau.ac.ir/article_7522.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/454589

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب