استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت شرکت های صنعتی
(ندگان)پدیدآور
مهرگان, دکتر محمد رضاقاسمی, مهردادنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
هدف این مقاله ارائه روشی بر ای تبیین وضعیت کیفیتی یک شرکت می باشد با تعیین امتیاز کیفیت یک کارخانه در ماه های متوالی نه تنها رشد یا افت شرکت را می توان مشخص کرد بلکه امکان هدف گذاری نیز میسر می گردد روش ارائه شده در این مقاله بر مبنای سطوح سه گانه کیفیتی کانو و در راستای افزایش رضایت مشتری بر اساس فعالیت های مختلف در کارخانه می باشد
کلید واژگان
کیفیتمدیریت کیفیت
مدل کانو
ندازه گیری کیفیت
شماره نشریه
0تاریخ نشر
2002-03-211381-01-01




