• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود)
    • دوره 56, شماره 0
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه دانش مدیریت (منتشر نمی شود)
    • دوره 56, شماره 0
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت شرکت های صنعتی

    (ندگان)پدیدآور
    مهرگان, دکتر محمد رضاقاسمی, مهرداد
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    396.5کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف این مقاله ارائه روشی بر ای تبیین وضعیت کیفیتی یک شرکت می باشد با تعیین امتیاز کیفیت یک کارخانه در ماه های متوالی نه تنها رشد یا افت شرکت را می توان مشخص کرد بلکه امکان هدف گذاری نیز میسر می گردد روش ارائه شده در این مقاله بر مبنای سطوح سه گانه کیفیتی کانو و در راستای افزایش رضایت مشتری بر اساس فعالیت های مختلف در کارخانه می باشد
    کلید واژگان
    کیفیت
    مدیریت کیفیت
    مدل کانو
    ندازه گیری کیفیت

    شماره نشریه
    0
    تاریخ نشر
    2002-03-21
    1381-01-01
    ناشر
    دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

    URI
    https://jmk.ut.ac.ir/article_11588.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/453920

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب