بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران
(ندگان)پدیدآور
مانیان, دکتر امیرمحمدی, حمید گلنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
با افزایش شهرت و عمومیت یافتن شبکه جهانی وب شرکت های  تجاری برای حضور بر روی وب و بهره مندی از مزایای چشمگیر این رسانه به تکاپو افتاده اند توانایی های تعاملی و چند رسانه ای وب همراه با سایر تسهیلات اینترنت نظیر پشتیبانی پست الترونیک برای ارتباطات فردی و جمعی طیف وسیعی از امکانات را در مقایسه با سایر رسانه  های سنتی نظیر روزنامه تلویزیون و رادیو و .... در اختیار شرکت ها جهت انجام امور تجاری و بازاریابی کالاها و محصولاتشان قرار داده است اما به رغم همه فواید ذکر شده برای این ابزار بسیاری از شرکت ها حضور و فعالیت خود را بر روی وب با دیده تردید می نگرند برای بررسی اثر بخشی وب به عنوان ابزاری درواحد بازاریابی مجموع عوامل آموزش بخش بازاریابی در ک سهولت استفاده از وب درک فواید وب برای بخش بازاریابی سازگاری وب با استراتزی های واحد بازاریابی سطح دانش و مهارت رایانه ای کارکنان واحد بازاریابی پیچیدگی فنی محصولات و خدمات ارائه شده در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد
کلید واژگان
اثربخشیاینترنت
بازاریابی
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2003-09-231382-07-01




