مرور دوره 49, شماره 0 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
دیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2000-06-21)فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنان تأکید دارد تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می ...
-
رفتار ریاضی انگیزش – کیفیت
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2000-06-21)بر اساس مشاهدات و تحلیل های انجام شده، این مقاله نشان خواهد داد که رابطه ریاضی انگیزش و کیفیت به صورت یک رابطه خطی نبوده و به عبارت دیگر، همواره افزایش انگیزش و کیفیت موجب بهبود کیفیت نمی گردد. بلکه در تحت شرایطی خاص رابطه ...
-
مدل برنامه ریزی حمل و نقل مرکب با پارامترهای فازی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2000-06-21)در این مقاله مدلی ریاضی برای حمل ونقل شرکت های بزرگ ارائه می شود. مدلی که در این مقاله ارائه می شود، مدل حمل و نقل در حالت چند محصوله، چند وسیله نقلیه همراه با تقاط واسطه است. ویژگی دیگر این مدل، فازی بودن آن است؛ یعنی ...



